uz na to pecu... pokud vylozene nebudu MUSET, na jizdu v desti kaslu. Pomer cena/vykon je imho jasne nepriznivej:
- nevidis vylitou naftu ani jinou mastnotu (u nas zcela bezne!)
- nevidis jemny blaticko/jil, zvlast kdyz mas zadelanou helmu, je tma a vic vody
- ze to radove vic klouze nema smysl snad ani psat
- vymejva to mazivo z ruznych casti motorky, od radicky, bocaku, stupacek a centralu, po ruzny nezapouzdreny prepakovani
- rasi to kozeny veci a je nutny je znova mazat
- zanasi to motor a svody vodnim kamenem
- cemu se chce korodovat, to koroduje nebo se vytvari hnusnej povlak
- vetsina nevysvetlitelnejch nefunkcnosti motorky se mi objevila PO jizde v desti, zvlast delsi
secteno, podtrzeno... m-dam na to! nez abych pal motorku pul hodiny cistil a udrzoval, radsi si pockam.
Upravil hicks dne 16.06.2013 21:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bluesbery napsal:
To si moc nezajezdíš... Kup si HD, ty jezdí jen když svítí...
letos jsem najel zatim asi 9500, z toho cca 200km v desti. A to jeste kvuli evakuaci kanclu pri zaplavach.
Upravil hicks dne 16.06.2013 21:44
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hooodne duchaplne nove vlakno
..... Hicks, promin ale musel som ........inak: Tvoja vec
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Letos, na přelomu dubna a května , cestou do Portugalska s Lochmanem , nám chcalo 3 dny v kuse, půl Německa a celou Francii až na Šp. hranice, teploty 5-7 st... Ale že by jsme z toho byli vedle nebo otrávení, to ani náhodou.. prostě to k cestování patří a musíš být vhodně vybaven, pak je to brnkačka..
Upravil bluesbery dne 16.06.2013 21:50
bluesbery napsal:
musíš být vhodně vybaven, pak je to brnkačka..
to je prave ta velka lez.
Vybavou (hlavne z bezpecnostniho a motorkorasícího hlediska) nedozenes temer nic.
---
ad. chcani... no radsi o tom nemluv at to neprivolas jeden rozpadajici se hurikan ve Skotsku mi naprosto stacil.
Upravil hicks dne 16.06.2013 22:03
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Saturnin napsal:
hicks: to píšeš dneska, kdy na obloze nebyl ani mráček?
jsem to chtel napsat uz asi 2 tydny nazpet z vzdycky jsem na to zapomenul
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
očividně se ti stejská po pořádným chcanci nedivím se,taky nemám rád slunění se u vody, lepší je když jele tak si pojďmě aspoň povídat o dešti, když je venku tak nechutně hezky
Saturnin napsal:
očividně se ti stejská po pořádným chcanci nedivím se,taky nemám rád slunění se u vody, lepší je když jele tak si pojďmě aspoň povídat o dešti, když je venku tak nechutně hezky
uz na to pecu... pokud vylozene nebudu MUSET, na jizdu v desti kaslu. Pomer cena/vykon je imho jasne nepriznivej:
- nevidis vylitou naftu ani jinou mastnotu (u nas zcela bezne!)
- nevidis jemny blaticko/jil, zvlast kdyz mas zadelanou helmu, je tma a vic vody
- ze to radove vic klouze nema smysl snad ani psat
- vymejva to mazivo z ruznych casti motorky, od radicky, bocaku, stupacek a centralu, po ruzny nezapouzdreny prepakovani
- rasi to kozeny veci a je nutny je znova mazat
- zanasi to motor a svody vodnim kamenem
- cemu se chce korodovat, to koroduje nebo se vytvari hnusnej povlak
- vetsina nevysvetlitelnejch nefunkcnosti motorky se mi objevila PO jizde v desti, zvlast delsi
secteno, podtrzeno... m-dam na to! nez abych pal motorku pul hodiny cistil a udrzoval, radsi si pockam.
ne že bych vyhledával tlakové níže ale nějaké trauma mi to nedělá -co se jezdce týká je to o oblečení a stroji mi to nikdy neublížilo-no snad častěji přemáznout řetěz.
A copa že to máš za moto že je tak choulostivá?
Upravil kim dne 18.06.2013 21:38
kim napsal:
ne že bych vyhledával tlakové níže ale nějaké trauma mi to nedělá -co se jezdce týká je to o oblečení a stroji mi to nikdy neublížilo-no snad častěji přemáznout řetěz.
A copa že to máš za moto že je tak choulostivá?
stroji to prokazatelne ublizuje.. od plynu, po bowdeny, jakekoliv klouby po zasirani motoru.
imho v desti se motorka opotrebovava nekolikanasobne rychleji, nez na suchu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kraftrad napsal:
Motka neprotestuje, nečetl jsem v návodu, že se nemá v dešti požívat
Druhou stranu mince to jistě má, včerejší ranní smyk na tramkolejích u Malostranskýho náměstí mi velice rychle probral a opět utvrdil z faktu, že mokrá silnice klouže víc, a koleje zvlášť, kdo by to byl řekl, že ..
Jo, mám na koleni 12 stehů z roku 1985. Pršelo, smyk, džíny, Jawa 350...a přesto jsem na déšť nezanevřel.
rikejte si co chcete, v desti proste temer NENI videt nafta ci jinej bordel na vozovce. per tydnu nazpet byla odbocka z Plzenske nahoru do Erbenove tak zadelana naftou, ze nevedet o tom (treba na mokru), tak to temer urcite polozim.
Ja pokud vylozene NEMUSIM, tak v desti nejezdim.
Nemluve o tom, ze je moto pokazde totalne zasrana a je to na wapku.
Specialne na osmikile s cernym blokem motoru je to o to vic videt.
Upravil hicks dne 26.06.2013 11:28
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LCcko mam nahodou docela cisty.. nebo cistsi ale samo v ramci moznosti. udrzuj cistou motorku, co jezdi denne 2h/150km.
Upravil hicks dne 26.06.2013 11:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Každý ať si to dělá jak chce. Kdysi dávno jsem jezdil taky jen v suchu a měl stejný názor jako Hicks. Ale pak mi došlo, že jsem si motorku kupoval kvůli TURISTICE a když budu plánovat delší cesty podle počasí, moc si nezajezdím. O kilometry nejde, ty bych najezdil, ale kolem komína, max. tuzemský víkend, když je hezky a to mě nebaví. Tak jsem se pořádně vybavil a jezdím déšť nedéšť, pochopitelně v dešti opatrněji. V dešti jsem najel tisíce kilometrů, nikdy jsem kvůli tomu nespadl, netvrdím, že jsem z toho bůhvíjak odvázaný, ale jde to. A u delších cest je obvyklé, že po pár set km, max. několika dnech, pršet přestane a nakonec je to prima akce.
ja jsem to nemyslel ani tolik pro turistiku... spis bezny jezdeni okolo (tak ja najizdim zdaleka nejvic km).
Nicmene i na vejlete se da desti pomoci radaru vyhnout imho...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nejdřív sůl, potom voda... Co bude příště? Vánek?
1150GSA
Ducttape is like the force: it has a light side and a dark side and it holds the universe together.
kim napsal:
ne že bych vyhledával tlakové níže ale nějaké trauma mi to nedělá -co se jezdce týká je to o oblečení a stroji mi to nikdy neublížilo-no snad častěji přemáznout řetěz.
A copa že to máš za moto že je tak choulostivá?
stroji to prokazatelne ublizuje.. od plynu, po bowdeny, jakekoliv klouby po zasirani motoru.
imho v desti se motorka opotrebovava nekolikanasobne rychleji, nez na suchu.
Ale zase když je sucho, tak se práší a to je ještě horší. Tak co teď????
Jsem na tom jak Ivan.
Kolem komínu mě to nějak nebere a při dovolené holt není na výběr. A uhýbat deští?? Se může stát, že dojedeš úplně jinam než si chtěl.
Splněný sen moje 1100GS
jencekgs napsal:
Ale zase když je sucho, tak se práší a to je ještě horší. Tak co teď????
na silnici se zas tak moc neprasi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2