vozim na kufrech kanystry.Když někam jedu dal, mam v jednom benzín a v duhym vozim litr oleje (kdybych musel něco dolejt)jde o to jestli se to nějak nezkazí? Nebo mam před každou cestu nalejt čerství? Abych tam pak místo benzínu nenalil třeba líh
hlavně, že je pivo ftlamě
Myslím že u oleje je to asi jedno,u benzínu bych možná trošku zapochyboval... a občas bych ten z kanystru nalil třeba do sekačky a natankoval tam novej.Nebo si to nechávej v chladu,ať prodloužíš trvanlivost
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
slyšel sem,pokud je olej uzavřený z výroby,tak se nic nestane,pokud ho jednou otevřeš tahá do sebe vodui do mých starých kolen se dostává voda
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
moje zkušenost je že i skoro rok stojící benzín v nádrži zanedbávané Jawy (co má člověk GS není na tyhle stroje čas ani chuť ) pak jede, ale taky nemusí, benzín je svině
každopádně se prodávají přípravky - Fuel stabilizer atd., Castrol, Liqui Moly, Motorex atd.
k tomu oleji, pokud vím tak olej se má měnit v motoru po roce (nebo podle kilometrů) ať ten motor jezdí nebo stojí, nicméně u oleje na případný dolití bych rok, dva neřešil
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
ale myslim, že je u benzínu rozdíl, jestli stojí rok v chladu a klidu v nádrži, nebo jestli je na něj svítí prudký slunce a karbuje se ...Ze začátku se mi kanystřík s benzínem na slunci drobet natlakoval-musel sem odpustit vzduch, ale ted už ne.
hlavně, že je pivo ftlamě
toz esi tam bude trocha vody, tak se ten nas traktor snad nezblazni... a kdztak tam crbni trochu lihu a je... ale v kazdym pripade rok, bych u benzinu neresil
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm