Tak mi dnes přišla hid sada v H 7 a budu nechávat vypalovat držák balastu(Starteru)z nerezu tak pokud by měl někdo zájem šup sem!Bude to něco jako tenhle!
servisak přiložený následující obrázek:
[12.88Kb]
Upravil servisak dne 23.02.2010 12:43
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jestli chce napiš, vyfotím ti umístění balastu na mém GS bez držáku.Ušetříš prachy a balast bude skovanej. Na tohle foru nenajdeš moc příznivců HID sad.
Bude tu spousta výhrad. Nehomologované ,oslňují ,paraboly mají jiný rozptyl světla , vysoké pokuty ,nedoporučiji atd. V praxi to OK . Jsi viděn a vidíš a při správném nastavení neoslňuješ. Jestli to máš do přídavný mlhovky nebo přídavného dálkáče napiš model. Nemůžu sehnat přídavná svetla s žárovkou H7
většinou jsou s H3.
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
JARDAJBC napsal(a):
Jestli chce napiš, vyfotím ti umístění balastu na mém GS bez držáku.Ušetříš prachy a balast bude skovanej. Na tohle foru nenajdeš moc příznivců HID sad.
Bude tu spousta výhrad. Nehomologované ,oslňují ,paraboly mají jiný rozptyl světla , vysoké pokuty ,nedoporučiji atd. V praxi to OK . Jsi viděn a vidíš a při správném nastavení neoslňuješ. Jestli to máš do přídavný mlhovky nebo přídavného dálkáče napiš model. Nemůžu sehnat přídavná svetla s žárovkou H7
většinou jsou s H3.
Na řeči jinejch kašlu,nikdo mi to neplatil ani mi to nedal ja sam si ponesu odpovědnost! A ten balast se nachá schovat ale ja ho chci dát před tlumič jsou tam na něj držáky!A mám to do hlavního potkávacího světla.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Mám to na modelu 05 a nic to nehlásí, okorát mě barvou světla rušila parkovací žárovka tak jsem ji vyměnil za ledku. Pak to hlásilo prasklou žárovku. Dal jsem ještě jednu ledku paralelně do okruhu a je to OK.
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Mám to na modelu 05 a nic to nehlásí, okorát mě barvou světla rušila parkovací žárovka tak jsem ji vyměnil za ledku. Pak to hlásilo prasklou žárovku. Dal jsem ještě jednu ledku paralelně do okruhu a je to OK.
A co ti říkají příslušníci?
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!
a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?
videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!
a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?
videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.
Jo tak to musíš sehnat sadu o teplotě 4500k až 5000 aby to bylo jako halogen .Já mám 6000 a je to trošku do modra ale test venko před vrata vypadal víc než dobře!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!
a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?
videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.
Jo tak to musíš sehnat sadu o teplotě 4500k až 5000 aby to bylo jako halogen .Já mám 6000 a je to trošku do modra ale test venko před vrata vypadal víc než dobře!!
jakoze to dobre vypada a na silnici to usetri prislusnikum praci s identifikaci? )
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To možná jo ale kolikrát si tě policajti na silnici všimnou? jdou spíš po silnicích pač pčítaj že na moto za skoro 400 litru bude sedět nejakej 50 letej pán a ne mladej smrkáč!Dám to tam uvidím vyhodit to mužu kdykoliv!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal(a):
To možná jo ale kolikrát si tě policajti na silnici všimnou? jdou spíš po silnicích pač pčítaj že na moto za skoro 400 litru bude sedět nejakej 50 letej pán a ne mladej smrkáč!Dám to tam uvidím vyhodit to mužu kdykoliv!
Navíc PCHáčka nemají tušení, co se do jaký motky kdy a kde montovalo. Novější GS mohou mít xenon z výroby a nebo homologovanej třeba od TT. Platfusák to nemá v 99,9% šanci poznat. Na mojí 1100 by to asi bylo podezřelejší, ale takovej ten policajt v montérkách, co opravdu dost věděl už neexistuje.Ani nemůže, je toho tolik, že by mu to lebka nepobrala
Jedinej problém by mohl být, kdyby jsi měl nehodu a někdo do toho začal šťourak, třeba že jsi ho oslnil a tak. To by jsi měl potom pešáka. Pojišťovna ti zamává. Tohle bych viděl jako jediné riziko těchto sad. Zbytek je putna. Ani na STK to neštudujou. Většinou.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
servisak napsal(a):
To možná jo ale kolikrát si tě policajti na silnici všimnou? jdou spíš po silnicích pač pčítaj že na moto za skoro 400 litru bude sedět nejakej 50 letej pán a ne mladej smrkáč!Dám to tam uvidím vyhodit to mužu kdykoliv!
Navíc PCHáčka nemají tušení, co se do jaký motky kdy a kde montovalo. Novější GS mohou mít xenon z výroby a nebo homologovanej třeba od TT. Platfusák to nemá v 99,9% šanci poznat. Na mojí 1100 by to asi bylo podezřelejší, ale takovej ten policajt v montérkách, co opravdu dost věděl už neexistuje.Ani nemůže, je toho tolik, že by mu to lebka nepobrala
Jedinej problém by mohl být, kdyby jsi měl nehodu a někdo do toho začal šťourak, třeba že jsi ho oslnil a tak. To by jsi měl potom pešáka. Pojišťovna ti zamává. Tohle bych viděl jako jediné riziko těchto sad. Zbytek je putna. Ani na STK to neštudujou. Většinou.
ktery novejsi GS maji Xenony z vyroby? Podle mne, zadne...
OSobni zkusenost nemam, ale v ostatnich vlaknech tady se mluvilo o nucenem vymontovani nehomol. Xenonu napr. v Rakousku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal(a):
To možná jo ale kolikrát si tě policajti na silnici všimnou? jdou spíš po silnicích pač pčítaj že na moto za skoro 400 litru bude sedět nejakej 50 letej pán a ne mladej smrkáč!Dám to tam uvidím vyhodit to mužu kdykoliv!
Navíc PCHáčka nemají tušení, co se do jaký motky kdy a kde montovalo. Novější GS mohou mít xenon z výroby a nebo homologovanej třeba od TT. Platfusák to nemá v 99,9% šanci poznat. Na mojí 1100 by to asi bylo podezřelejší, ale takovej ten policajt v montérkách, co opravdu dost věděl už neexistuje.Ani nemůže, je toho tolik, že by mu to lebka nepobrala
Jedinej problém by mohl být, kdyby jsi měl nehodu a někdo do toho začal šťourak, třeba že jsi ho oslnil a tak. To by jsi měl potom pešáka. Pojišťovna ti zamává. Tohle bych viděl jako jediné riziko těchto sad. Zbytek je putna. Ani na STK to neštudujou. Většinou.
Díky za velmi užitečnou informaci. Jdu do toho
www.lc8adv.cz
Já nevím ale toho jak je složitej syytem xenonu u auta u motorky by bylo dost složitý ale ja to tam dám a uvidím! nechám vypálit držák aby to bylo jako z fabryky a budu říkat že to tam bylo a uvidíme!!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!
a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?
videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.
Obecně se tvrdí že 6000Kelvinů se nejvíce blíží dennímu světlu a proto oko nejlépe vidí. Já mám 6000k namontováno a vidět je super.Nemám zkušenost s teplotou kolem 5000K. Jestli se to blíží halogenu při zachování stejné svítivosti
bylo pro případnou kontrolu PČR OK. Napište někdo zkušenost s 5000K.
Díky Jarda
servisak napsal(a):
To možná jo ale kolikrát si tě policajti na silnici všimnou? jdou spíš po silnicích pač pčítaj že na moto za skoro 400 litru bude sedět nejakej 50 letej pán a ne mladej smrkáč!Dám to tam uvidím vyhodit to mužu kdykoliv!
Navíc PCHáčka nemají tušení, co se do jaký motky kdy a kde montovalo. Novější GS mohou mít xenon z výroby a nebo homologovanej třeba od TT. Platfusák to nemá v 99,9% šanci poznat. Na mojí 1100 by to asi bylo podezřelejší, ale takovej ten policajt v montérkách, co opravdu dost věděl už neexistuje.Ani nemůže, je toho tolik, že by mu to lebka nepobrala
Jedinej problém by mohl být, kdyby jsi měl nehodu a někdo do toho začal šťourak, třeba že jsi ho oslnil a tak. To by jsi měl potom pešáka. Pojišťovna ti zamává. Tohle bych viděl jako jediné riziko těchto sad. Zbytek je putna. Ani na STK to neštudujou. Většinou.
ktery novejsi GS maji Xenony z vyroby? Podle mne, zadne...
OSobni zkusenost nemam, ale v ostatnich vlaknech tady se mluvilo o nucenem vymontovani nehomol. Xenonu napr. v Rakousku.
No, já nepočítal s cestou ven mimo východní blok. Co taky v Rakousích A nekouknul jsem se, jestli lze za příplatek koupit nový GS i s xenonem. Tak nějak předpokládám, že ano, třeba se pletu.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!
a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?
videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.
Obecně se tvrdí že 6000Kelvinů se nejvíce blíží dennímu světlu a proto oko nejlépe vidí. Já mám 6000k namontováno a vidět je super.Nemám zkušenost s teplotou kolem 5000K. Jestli se to blíží halogenu při zachování stejné svítivosti
bylo pro případnou kontrolu PČR OK. Napište někdo zkušenost s 5000K.
Díky Jarda
Ja mam zkusenost snad se vsema, montoval jsem je nejen do motorek, ale i do aut. Delaji se 4100, 5000, 6000, 7000, 8000, 12000 (az do ruzova)
4100 jsou temer bilozlute, ale sviti mnohem vice nez halogenky, zkuseny na prvni pohled pozna, 5000 jse do bila nadech modre, 6000 uz modrejsi (je to videt u BMW a jinych aut(skodovka vetsinou pouziva ty 4100). Rozhodne nekupovat vice jak 6000, neb za mohra na tmavem asfaltu je spatne videt (obsne nejlepsi jaou prave 4100 hlavne na mokre vozovce a nejuniversalnejsi 5000, od 6000 vyse jeto jiz horsi - ale stale mnohem lepsi nez halogenky. Takze tak nejak.