Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!
a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?
videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.
Obecně se tvrdí že 6000Kelvinů se nejvíce blíží dennímu světlu a proto oko nejlépe vidí. Já mám 6000k namontováno a vidět je super.Nemám zkušenost s teplotou kolem 5000K. Jestli se to blíží halogenu při zachování stejné svítivosti
bylo pro případnou kontrolu PČR OK. Napište někdo zkušenost s 5000K.
Díky Jarda
Ja mam zkusenost snad se vsema, montoval jsem je nejen do motorek, ale i do aut. Delaji se 4100, 5000, 6000, 7000, 8000, 12000 (az do ruzova)
4100 jsou temer bilozlute, ale sviti mnohem vice nez halogenky, zkuseny na prvni pohled pozna, 5000 jse do bila nadech modre, 6000 uz modrejsi (je to videt u BMW a jinych aut(skodovka vetsinou pouziva ty 4100). Rozhodne nekupovat vice jak 6000, neb za mohra na tmavem asfaltu je spatne videt (obsne nejlepsi jaou prave 4100 hlavne na mokre vozovce a nejuniversalnejsi 5000, od 6000 vyse jeto jiz horsi - ale stale mnohem lepsi nez halogenky. Takze tak nejak.
Teď ještě technický dotaz, balasty jsou pro všechy teploty stejné/4100-8000K/?
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!
a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?
videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.
Obecně se tvrdí že 6000Kelvinů se nejvíce blíží dennímu světlu a proto oko nejlépe vidí. Já mám 6000k namontováno a vidět je super.Nemám zkušenost s teplotou kolem 5000K. Jestli se to blíží halogenu při zachování stejné svítivosti
bylo pro případnou kontrolu PČR OK. Napište někdo zkušenost s 5000K.
Díky Jarda
Ja mam zkusenost snad se vsema, montoval jsem je nejen do motorek, ale i do aut. Delaji se 4100, 5000, 6000, 7000, 8000, 12000 (az do ruzova)
4100 jsou temer bilozlute, ale sviti mnohem vice nez halogenky, zkuseny na prvni pohled pozna, 5000 jse do bila nadech modre, 6000 uz modrejsi (je to videt u BMW a jinych aut(skodovka vetsinou pouziva ty 4100). Rozhodne nekupovat vice jak 6000, neb za mohra na tmavem asfaltu je spatne videt (obsne nejlepsi jaou prave 4100 hlavne na mokre vozovce a nejuniversalnejsi 5000, od 6000 vyse jeto jiz horsi - ale stale mnohem lepsi nez halogenky. Takze tak nejak.
Teď ještě technický dotaz, balasty jsou pro všechy teploty stejné/4100-8000K/?
Jooo liší se jen výbojka!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!
a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?
videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.
Obecně se tvrdí že 6000Kelvinů se nejvíce blíží dennímu světlu a proto oko nejlépe vidí. Já mám 6000k namontováno a vidět je super.Nemám zkušenost s teplotou kolem 5000K. Jestli se to blíží halogenu při zachování stejné svítivosti
bylo pro případnou kontrolu PČR OK. Napište někdo zkušenost s 5000K.
Díky Jarda
Ja mam zkusenost snad se vsema, montoval jsem je nejen do motorek, ale i do aut. Delaji se 4100, 5000, 6000, 7000, 8000, 12000 (az do ruzova)
4100 jsou temer bilozlute, ale sviti mnohem vice nez halogenky, zkuseny na prvni pohled pozna, 5000 jse do bila nadech modre, 6000 uz modrejsi (je to videt u BMW a jinych aut(skodovka vetsinou pouziva ty 4100). Rozhodne nekupovat vice jak 6000, neb za mohra na tmavem asfaltu je spatne videt (obsne nejlepsi jaou prave 4100 hlavne na mokre vozovce a nejuniversalnejsi 5000, od 6000 vyse jeto jiz horsi - ale stale mnohem lepsi nez halogenky. Takze tak nejak.
Teď ještě technický dotaz, balasty jsou pro všechy teploty stejné/4100-8000K/?
Mám je přes rok v autě, koupil jsem 4500 K a jsem spokojen. Jak už tady někdo psal, čím bude světlo modřejší, tím hůř je v noci vidět a navíc je to lepidlo na policajty.
Co se týká té znalosti policajtů, tak oni nemusí být zas až takový géniové aby věděli že tam xenon nepatří. Stačí pokud si zapamatují že na světle musí být homologační označení pro xenony. Myslím že to je HCR a DCR. Každé světlo (blinkr, parkovačka, dálkové atd) má svojí homologační značku která mimo jiné určuje typ použitého zdroje světla.
Upravil berka dne 02.03.2010 22:41
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350