S těma pozičníma světlama je to prostě Amík... na první pohled... Bez nich je tam víc vidět rukopis Britského impéria ... otázka zní, jak to bude vypadat v kombinaci s tou hnědou barvou... Máš podobnou Emerikn verzi s pozičkama v hnědé barvě?
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
V rámci originality bych je tam asi nechal jak ve předu tak vzadu. Sám mám US auto a pozičky se mi líbí... jestliže jsi ale dal dozadu evropské světlo, což chápu a do budoucna to je lepší i pro STK, tak bych přední i zadní pozičky zrušil. Přední linie jagu bez poziček vypadá líp. Takže můj hlas je bez poziček.
Když ty pozičky na autě necháš, tak nechej přední i zadní, jinak by to byl bastl, jak píše paja1. Pak bych neviděl důvod dělat z toho blinkry - prostě bych přiznal ameriku=original.
Předek bez poziček je ale hezčí :-)
Když je vůle, cesta se najde
Dekuji za nazory. Necham si to projit hlavou. Pojdme se nyni spolecne podivat na dalsi velmi zajimavou zalezitost. Kdyby mi nekdy nekdo rekl, ze budu prestavovat auto z automatu na manual, myslel bych si, ze je blazen. Tim spis, ze to bude auto ctyricet let stare, kterych je u nas jen par. Sel jsem do toho jako vzdy po hlave a zacalo nekonecne shaneni informaci. Vymena prevodovky je jasna. Alternativ je zde hromadu. O tom bych tady dnes pojednavat nechtel. Krome prevodovky se na aute musi zmenit spoustu veci. Jednou takovou je pridani spojkoveho pedalu na kulisu. Copak o to, koupit telo pedalu z anglie je samozrejme mozne, jenze vyrobce repliky moc dobre vi, ze se tato uprava dela a tudiz je tento kus zeleza poradne natazeny. Okey, jdem na vyrobu.
Jak uz jste si asi vsimli, vsechny soucastky zacinaji u 3D modelu. Ani zde tomu neni vyjimkou a ja si podle brzdoveho pedalu vytvoril cca tvar. Nasleduje vypalek z 12ky plechu. Na soustruhu jsem si vyrobil dva kuzelove krouzky s predvrtanou dirou, ktere jsem na vypalek privaril. Nasledovalo provrtani celeho ulozeni na prumer 19mm a vyroba dvou bronzovych krouzku jako futra. Potom jsem cely pedal obrousil tak, aby vypadal jako vykovek. Velke podekovani zde patri jiz drive zminovanemu odbornikovi na jaguary, u ktereho jsem si mohl original pedaly omerit a to zejmena jejich vzdalenost mezi sebou a od leve a prave strany karoserie u ridice. Spatne zvolene rozestupy by mohly byt v budoucnu velkym problemem pri rychlejsich akcich. Ono to teda bude problem i tak, jelikoz jsem zvykly na automat a kdyz vyjimecne jedu s manualem zapominam seslapnout spojku
Nakonec uz jen naohybat s pomoci autogenu a je hotovo. Trochu to poladim, udelam diru na desticku s gumou pedalu a pripojim pistek spojky. Par fotek pro predstavu...hezky den!
Michal21 přiložený následující obrázek: