sanko napsal:
Hicks: vsak jednovalec 650 je komplet robený v číne. S tým sa ani netaja.
neni tam nahodou delanej jen motor?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Chimera napsal:
sanko: nemyslím si že máš pravdu...
mozna myslel Sertao a spol... i kdyz nejsem si uplne jistej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[quote]sanko napsal:
Joke: teraz vážne , nepochopil som tu revíziu máš na BMW ?
jojo, 800GS, taky mam jeden z prvnich modelu. proste tam neco chrastilo a nevedeli co. resilo se to i s nemeckem a od tam prisel pokyn vsechno rozebrat a vymenit aby ty dili mohly studovat v nemecku.
ani nevim co to bylo,jestli to neco bylo protoze ani servis nedostal feedback.
me nastesti zadna nebo jina zavada co se tu popisuji nepristihla, az na ty svolavacky teda.
Joke
Joke: kua mám dosť, mám 2008ku, ked to začne tikať tak to zhodím zo skaly.
fakt už chytám fóbiu.
Hicks: ano myslel so na sertao , znova som pátral, motor je 100% v číne vyrábaný ale
zvyšok, nie som si istý takže sori že som zavádzal.
Ale potom všetky jednobuchy su z číny , lebo len dva modely sú ked dobre viem.
myslite si se vsechno z ciny jsou smejdy? to je jedno kde se co vyrabi. ty vyrobci jako je bmw a vsechny jiny znacky maji vysoke pozadavky ktery se musi na 100% splnit.jde jen o pracovni silu.a na tom se dost usetri.
mozna to sem nepatri, ale myslite si ze iphone je taky smejd? (jasne nazoru je hodne)proc to tolik lidi chteji za takovy prachy? nebo hadry, levis atd. cina,bankladesh.
asi jsme hixovi trochu rozhodili vlakno,no.
Joke
kim- to o Šímovom alternátore mi hovoril osobne, ale písal o tom aj v časopiseSupermoto12/2010. Konkrétne závady - alternátor+reg. napätia (70921km). Dúfam že ma to nečaká, to bi moja cesta asi nedopadla dobre (mám najazdené 65tis.km).
siso napsal:
kim- to o Šímovom alternátore mi hovoril osobne, ale písal o tom aj v časopiseSupermoto12/2010. Konkrétne závady - alternátor+reg. napätia (70921km). Dúfam že ma to nečaká, to bi moja cesta asi nedopadla dobre (mám najazdené 65tis.km).
Siso zcela vazne.. vymen to, nebo ber stator + regl ssebou.
Upravil hicks dne 21.04.2012 19:21
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
siso napsal:
kim- to o Šímovom alternátore mi hovoril osobne, ale písal o tom aj v časopiseSupermoto12/2010. Konkrétne závady - alternátor+reg. napätia (70921km). Dúfam že ma to nečaká, to bi moja cesta asi nedopadla dobre (mám najazdené 65tis.km).
Siso zcela vazne.. vymen to, nebo ber stator + regl ssebou.
Zdravím, vespolek. Na netu se objevily zprávy o předesignovaném alternatoru, kterým by mělo BMW řešit jeho spolehlivost(přehřívání). Nemáte o tom nějaké konkrétní informace?