Na me 1100 gs se mi pri 75000t.odlepily magnety ve starteru.Mate nekdo zkusenost?Oprava vysla na 30eur,ale ten kus s magnetama neni orig.Je to prej z peugeota nebo z ceho,ale z vnejsku to vypada stejne.Funguje to bez problemu.Spravil mi to jeden kluk v tirane.Jo albanie je neskutecna,se musi zazit.100km po horach,po asfaltu ani pamatky,pulmetrove kaluze atd.Nedoporucu 1200gs na litych kolech.Kamosuv rafek to odsral.V soucasne dobe je bez asfaltu i velka cast hlavnich cest(delaj nove),takze neskutecna parada.Jo a kdyz predjizdite na 50 120 prez plnou a bez helmy tak policajti vam salutujou.Nekecam.Stejne vetsinou hlidkujou bez auta.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
...ano, je to Valeo, základ stejný, jen pastorek a pár drobností jsou odlišné, je vidět, že ve světě jsou lidi šikovní a hlavně ochotní, zde by ti ho vyměnili za nový cca 5700,-Kč bez práce.
Upravil bmwivo dne 13.06.2008 06:23
Přidávám zkušenost se starterem. Mam 11GS a najeto 57000. Přijel jsem k benzince a už nenastartoval. Doma jsem se pustil do opravy a potvrzuji slabou výdrž starteru od žabožroutů.
Po sundání starteru jsem našel odlepené magnety na statoru motoru. Je to VALEO starter používaný ve starých Peugeotech 205. Nový stojí cca 5700Kč. Tak jsem vyhledal servis. Koupil jsem stator za 900 Kč, vyměnil a starter šlape.
Tady je kontakt (ochotní a poradí, neždímou...):
No mi se to stalo na 11GS při 38tkm chtěl jsem jen ho jen vyčistit a magnety byli venku lepil jsem to v praci spesl lepidlem na kovy a zatim je klid tak uvidime jak dlouho
Není to neoriginál. Je to Valeo a dává se do Citroenů, Peugeotů atd. Má jen jiný přední kryt. Díly seženete v každý prodejně s náhradníma dílama. To zas je fajn ne? To samý je altik. Kdybys měj Japonce tak máš asi smůlu. Myslim si, že využití autovejch dílu je spíš přednost. Jsou všude a za babku.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli,jak je to s zivotnosti alternatoru na 1100.Ma cenu premyslet nad nejakou preventi repasi pri nejakych kilometrech?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak asi jedině když by jsi dělal něco většího na motorce. Prevence nevi. Ani jsem snad neslyšel, že by někomu odešel. Strašně blbě se tahá. No na cestě bych to dělat nechtěl.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
vevis napsal:
Cycli,jak je to s zivotnosti alternatoru na 1100.Ma cenu premyslet nad nejakou preventi repasi pri nejakych kilometrech?
prevence je na škodu to sme takhle jednou s kámošem vyráželi autama někamna slovensko,on formanem vtý době docela pěkný auto a já starou audi 100 z roku 78 a on mě řiká cos dělalna utě než pojedem,a já na to co bych dělal dolil sem si ostřikovač a on blbec vyměnil hadice na vodu od chladiče a topení za nový že prej se mui nezdáli a tak je tam dalnový,no a co myslíš,těsně za hranicema slovenska najednou vydim jak zněj vyletěla pára a ta nová hadice od chladiče bouchla a stoho plyne že prevence prostě škodínaštěstí ty starý hadice co vyndalměl sebou a tak sme tam tu jednu dali a ona tam ungovala potom asi 4 roky než toprodaltakže já preventivně nic nedělám,protože vyndáš starej kvalitní díl nahradíš ho novdobim ošizenym dílem
Cycli napsal:
Není to neoriginál. Je to Valeo a dává se do Citroenů, Peugeotů atd. Má jen jiný přední kryt. Díly seženete v každý prodejně s náhradníma dílama. To zas je fajn ne? To samý je altik. Kdybys měj Japonce tak máš asi smůlu. Myslim si, že využití autovejch dílu je spíš přednost. Jsou všude a za babku.
Jasně Cycli, taky vidím výhodu dostupnosti ND. Proto mam bramboru a ne Japonce. Pointa mého příspěvku je v tom, že ten originální francouzský startér je prostě "hrachovina" a zrovna v tomto případě bych na něj šel i preventivně.
Ja som si nechal na 1150 ten starter vycistit a ten chlap v opravovni mi hovoril ze je to Valeo ako do inych francuzskych aut akurat sa toci opacne ako tie automobilove takze pozor!
Ani vsechny BMW netocej na jednu stranu.V carservisu jsem to trefil na 2 pokus.Meli to prohozeny v krabickach.Koupil jsem novej,protoze jsem nevedel,kolik toho ma ten co mi dali v Tirane za sebou.Tak aby se mi za rok zase nerozlepil.Ten novy ma krome lepidla takove rozperky.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ahoj chce se optat dnes jsem sundal startér že ho vyčistím..krom toho že špinavej opravdu byl jsem se chtěl optat ono má být mezi startérem a blokem motoru nějaké tesnění??jsem tak kouknul na to velké ozubené kolo co je v motoru co sním startér točí a já ho mám takové jaksy orezlé... tak nevím zda je to normální jev a nebo tam to těsnění nějaké opravdu chybý