Tak jsem po zime startoval motorky a r 65 gs pekne tocila a po nejake dobe chytla a pak chcipla.Dobil jsem baterku a rikal si,ze pak uz chytne hned.Jenze s nabitou baterkou to uz ani neotocilo motorem.Rekl jsem si,ze baterka ma 4 roky a to jarni startovani,ktere vzdy u dvouventilu chvili trva ji asi odrovnalo.Tak jsem objednal novou baterku(do zaloznich zdroju za 850kc).Nova baterka samozrejme s motorem ani neotocila,tak jsem si rikal,ze to s tema zaloznima zdrojema nebyl dobry napad.Ale vyndal jsem jeste baterku z G/S a zkusil si v 65GS.Samozrejme nic,tak jsem si byl temer jistej,ze jsou pryc magnety na statoru.Nastesti jsem mel shodou okolnosti 2 nahradni doma.Takze stator vymenen a motorka chytla na drc i s tou starou 4-letou baterkou.Tu do zaloznich zdroju jsem zatim nechal v G/S a kdyz bude fungovat,tak pujde do 1100gs,kde uz baterka krouti 6-tou sezonu.
Tady par fotek.
1.Moto jeste se starterem.
vevis přiložený následující obrázek:
[164.06Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jo a starter na dvouventilu je ten samej jako na 1100,1150gs.Pouze toci na druhou stranu,to znamena stejne jako ty peugeoty.O to jednodussi je ho nekde na vrakaci sehnat a clovek nemusi prohazovat uhliky aby tocil spravne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Aby sa magnety už neodplepili, treba kúpiť nové telo so zabezpečenými magnetmi. nepasuje ale do BOSCHa https://www.boxer...,2634.html
Upravil vevis dne 01.02.2016 15:12
tomasdzadon napsal:
Pripravujem sa na výlet tak zháňam info čo a jak, a na toto som narazil vďaka kamarátom v PL
Ty rozpěrky už jsou u nového statoru standartně.Alespon co jsem kupoval u Žlabka.Jak na dvouventila,tak na 11..gs.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!