a mmch kdovico s tim delali.. taky na to mohlo neco tezkyho spadnout.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a mmch kdovico s tim delali.. taky na to mohlo neco tezkyho spadnout.
A co bys na něm chtěl tak brutálního vidět? Na pohled na něm téměř nic nepoznáš a v mnoha případech s ním normálně jezdíš a podezříváš spojku,že se s tebou loučí. Chová se to stejně. Sám s tím pul sezony jezdím bez větších problémů a nechávám to na zimní večery...
Když sem si čet popisky na FB toho mládence napadlo mě jak starýho toho Biga má ... pak mi došlo jakej to je paradox. Dřív nebylo poctivý a slušný srovnávat starý s novým vůči tomu starýmu. Dneska to je naopak :-)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
ja si zasa myslim ze tato "zbierka" je dielom hardcore nejakeho zaryteho antifandu (ktory ma podla mna doma hajzelpapier s logom BMW aby sa utvrdil v tom kam to BMW naozaj patri)
stavim sa ze keby hocikto z nas chcel tak da dokopy velmi podobnu zbierku fotografii akejkolvek relevantnej konkurencnej znacky
Upravil raptor dne 22.11.2013 09:32
live fast, die young be wild, have fun
je to taky o poměru vyrobených a prodáných motorek...když biu bude řádově stovky ještě jezdících tam bmw jsou tisíce..takže poměr poruch musí rapidně logicyk bejt jinej
http://czunici.ra...
... Nemci prohrali valku proto, ze Ada byl - k nasemu stesti - d.e.b.i.l. Nicmene zrovna nam to (ze prohrali valku), z hlediska povalecneho vyvoje, bylo ve finale celkem na pycu.....
..me to nechava naprosto v klidu - fota posbirany z cely zemekoule....
Upravil Bubak dne 22.11.2013 09:48
Bubak
R 1150 GS/2003 "Helmut"
(SYM Fiddle III 125) - po smrti
Ujo Raptor toto mě nerob jakmile mě to zachytnou kolegové od varader budu muset poslouchat na srazech jejich posměšky po celou sezónu,stačí,že si dělaj prdel z našich oblečků
Bob povedz tym japonským vajčiakom nech si poladia podvozk na tých ich smadných húpačkách a potom nech sa skúsia dalej smiať
live fast, die young be wild, have fun
Já bych se od války vrátil zpět k těm fotkám...
Je na nich vidět, že u určitých modelů se opakuje stále stejná závada a myslím si, že to je vážný problém. Nelze to svádět na velké prodané množství motorek. Bohužel je zde vidět slabé místo každého z modelů. Při pohledu na některé klouby kardanky (zde, ale i jinde na netu), se divím že se vůbec někdy točily. Nevím jak je možné že takhle zareznou. To se tam dostává voda během jízdy v dešti, nebo je to následek brodění? Nevyplatí se ten koncový kloub občas prostříknout nějakým mazadlem ve spreji aby byl odolnější proti proniknutí vody do vnitřku křížového kloubu?
Upravil berka dne 25.01.2014 10:19
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
berka napsal:
Já bych se od války vrátil zpět k těm fotkám...
Je na nich vidět, že u určitých modelů se opakuje stále stejná závada a myslím si, že to je vážný problém. Nelze to svádět na velké prodané množství motorek. Bohužel je zde vidět slabé místo každého z modelů. Při pohledu na některé klouby kardanky (zde, ale i jinde na netu), se divím že se vůbec někdy točily. Nevím jak je možné že takhle zareznou. To se tam dostává voda během jízdy v dešti, nebo je to následek brodění? Nevyplatí se ten koncový kloub občas prostříknout nějakým mazadlem ve spreji aby byl odolnější proti proniknutí vody do vnitřku křížového kloubu?
To je špatně oservisováno- ta gumová manžeta musí dobře sedět a někdy bejt přilepená.Přesně by to věděl tonda nebo servisák. Spoustě lidí se křížky máchaj v bahně ani o tom neví.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Dost často se konkrétně u R1200xx dostává voda do kyvky přes odchlíplou manžetu mezi převodovkou a kyvkou (tak jak psal TOLI) - pak, když se tam dostává voda (brod, jízda v dešti) se křížky krásně vykoupou a vyreznou. Plastový rozpěrný kroužek na manžetě mezi kyvkou a převodovkou se časem unaví a zoubky na kroužku manžety vyskočí z drážky v kyvce a manžeta pak netěsní. Osobně nemám rád cpát silikonový tmel někam, kam normálně nepatří - ale když dávám tuto manžetu, tak místo na kyvce pořádně odmastím a kroužek manžety normálně "na hulváta" napatlám silikonem a umístím do drážky. Pak už nevyskočí. Spodní manžeta (mezi kyvkou a konc. převodem) se občas taky sesmekne (ale spíš při jízdě v offroadu). Klukům, co jezdí off, vždycky "lípnu" trošičku silikonu do toho trojúhelníčku na vršku manžety a tím se přilepí ke kyvce. Jinak okraje spodní manžety v místě kde je zaklesnuta do konc. převodu a kyvky je potřeba namazat Staburgsem (ta bílá pasta) - zamezí přístupu vody.
Upravil Tonda dne 25.01.2014 10:49
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Dělal jsem 12 ADV a tam byla vypadlá manžeta a pan jezdil off a kardan se točil v tubusu bahna z ramene jsem vyštoural kbelík hnoje. vse samozřejmě kaput kardan ložiska v kyvce . chce to lepit a kdo to nedělal občas phledem zkontrolovat zda sedí dobře manžety ušetří to dost korun
... servis a diagnostika BMW Motorrad