Před týdnem jsem si přivezl 800GS r.v. 2008, akorát mi pak pár lidí řeklo že tyhle první ročníky měly spoustu chyb a byly s nimi problémy, chtěl bych se vás zeptat co všechno na nich zlobilo, co to způsobuje a jak se to dá řešit nebo spíš na co bych si měl dát pozor. Motorka má najeto 24000km, poměrně dobře doložitelnou historii a celkově je v opravdu pěkném stavu, takže najetým km se dá asi věřit, evidentně nejezdila žádný offroad a má hotové všechny svolávačky od BMW. Je mi jasné že už se to tady asi řešilo, ale nějak nemůžu najít to co by mě zajímalo, tak budu rád za každou informaci
V pravém horním rohu vyhledávání? http://www.bmwgs....5209483j25 BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Ta vyhledávání většinou kuloví najdou -v 99% odpověď -,,pro tento výraz nebylo nic nalezeno" -zkušenost z více fór.
Pohledej tady ve vláknech je toho tu hodně ,nebo se zeptej na konkrétní věc -bylo by to moc psaní-ne že by se to tak extrémě sr.lo ale z poloviny by to bylo vyvracení mýtů polopravd a zdlouhavé popisování.
proste s ni jezdi a nepanikař, mel vždycky dost oleje, nenechávej to přehřívat tůrovaním do bezvědomí až někde zapadneš v blátě nebo to nenech klapat na boku až si lehnes,nebo nejezdi dlouhé štreky po zadním :-) a na 99% budeš další šťastnej majitel :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
kim napsal:
Ta vyhledávání většinou kuloví najdou -v 99% odpověď -,,pro tento výraz nebylo nic nalezeno" -zkušenost z více fór.
Pohledej tady ve vláknech je toho tu hodně ,nebo se zeptej na konkrétní věc -bylo by to moc psaní-ne že by se to tak extrémě sr.lo ale z poloviny by to bylo vyvracení mýtů polopravd a zdlouhavé popisování.
Zkus kliknout na můj odkaz... Stačí jen správně zadat heslo pro vyhledávání.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90
8kilo 2008 jsem nějaký čas měl a natočil cca 40 tis. Normální cesty a občas šotolina.Moc jsem ji nešetřil . Pravidelná údržba v " 2Bmoto" v TU a mimo sáknutí oleje pod ventil víkem, po 20 tis řetězovka, a běžný spotřebák, tak žádná závada. Kdybych byl mladší , tak ji mám doteď.
Upravil KUKY dne 20.10.2016 13:25
KUKY se vrací
Souhlas s Kuky, měl jsem od nova 2009. Pokud ta tvá prošla všechny svolávačky, tak nic neřeš. Jedině snad jestli jezdíš aspoň trochu off, tak kontroluj a měň ložiska v kolech...
Mikes
Nově s KTM... :-)
Kamaráde mám vyměněné těsnění pod vent.víkem (Jediný problém) . A najeto 68 0000 . Rok 2008.
Pohodička ,šlape to a frčímě dál :-) Běžný servis a výměna spotřebních dílů = spokojený s rohlíkem v obličeji :-)
no jak jede - 1200ka je autobus:-) 160 je tam hned aniz bys to kamkoliv tocil a ani o tom nevis, podvozek všechno pobere a sedíš si jak v perince, 800ka je takova nasrana roztocena koza :-) na 160 musíš proste vzit za plyn ale svizny to je když ten motor trochu motas tak to jede pekne - ja osobne se na 1200ce vyslovene nudim na 800ce mas vic pocit ze jedes na moto - ale pohodli je nesrovnatelny a rozhodne o level horsi, asi největší slabina je dlouhodbe udrzitelna ryclost na dalnici - osobne to vidim tak na 140 max. 150 - dal uz je to fakt nepohodlny,v terenu je oproti 1200ce o to lepsi o co horsi je proti ni na silnici - projede fakt HODNE a omezuje jen podvozek když chces jet rychle tak občas nestiha - ale to uz je vyssi level celkove je to prujezdnosti a rychlosti na pulce cesty mezi transalpem a ktm 990, pomalu to jet umi :-) to je velka vyhoda proti treba zrovna kachne ta promalu neumi vůbec - tu musíš všude prasit :-)
Upravil milanek dne 26.10.2016 08:46
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Miguel napsal:
Jak jede to osmikilo ve srovnání s velkým GS? Jak to snáší jízdu v malých rychlostech?
s 21kou vepredu vyborne.. ale proste to musis vic opatrne klopit.
Pokud jezdis jen silnici, tak kup 12ku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2