Chci vyměnit starého dobrého PATROLA za novou TOYOTU HILUX za účelem doprovodného a exp. vozidla, je dobré ho chtít v AUTOMATU. Chci ať s tím muže jezdit i moje žena? Jednalo by se o podobně upravené vozidlo viz BEBA?? http://www.bebawe...ilux-3.php
Právě jak píšeš Patrol je ingot, takový malý náklaďák a na řízení je náročnější a komfort tuhé přední nápravy taky nic moc, v terénu je to jiné, ale člověk se stejně hlavně pohybuje po cestě a šotolina není terén. Hilux je daleko blíže běžnému autu.
Měl jsem straýho Patrrolína,jezdil s kamarádovo novým-dostkrát a a s kámošovo Hiluxem a ten Hiliux je prostorově hrozně malej.To bych viděl jako hlavní nevýhodu.
Je fakt,že z Ptatrola máš pocit že řídíš fakt tank u Hiluxe je to spíš jako SUV ale je to jen ten pocit co se týká parkování apod-líp se mi jezdilo s Patrolem....
3.0Di je problémovej motork do roku 2007 tušim,pravidelně po 70-100tkm praskali kliky.Alejestli už ho má měněnej origo od Nissanu tak už je pak v poho-nějakyý zesílení.Kamrád ho kupoval a měl to potvrzené v servisce.
Jinak ten 3.0Di jede užasně oproti 2,8TD,ale zase zvuk šestiválu(2,8TD) je krásnej
Nevim jakyho Trolla mas, ale Hilux(mam Navaru) bude asi urcite delsi. Predpokladam ze chces DoubleCab.
Takze par poznamek k pickupu obecne:
- na zadnich sedackach je sedet za trest, malo mista, spatne nalejzani, vadi B-sloupek
- pokud na korbu nedas aspon metrak, tak je to uskakany jako prase(zase je s tim zabava, driftuje to samo, staci mokry asfalt)
- korba, i kdyz bude mit hardtop, nejde pouzit jako kufr, protoze to proste nezamknes tak, aby do toho neslo snadno vlizt. Ty sklapeci vrata nemaji zamek a to okno i zamceny otevres sroubovakem. Reseni je nechat dovnitr udelat klec a tu pak zamykat.
- ja tam klece mam, ale mam to na vozeni psu, to ale znamena, ze pak nemam kufr. Tzn ze bud rakev, nebo zadni sedacky.
- v terenu to je diky delce a hlavne zadnimu previsu opravdu tak na polnacku. Hlavne kdyz to ma tazny, to pak funguje jako kotva :-)
- a na zaver, nevim jestli chces novy nebo jety, ale jety se blbe shanej s vybavou(treba s klimou).
R1100GS
To rozhodne ne, i kdyz to z popisu tak vypada. Ja bych nemenil, jsem maximalne spokojeny, protoze mi to vyhovuje presne na to co od toho cekam. Tzn vozeni psu, aniz bych mel v aute smrad a bordel. Kdyz se s nima potrebuju dostat nekam do poli, tak neresim, jestli predemnou jel traktor a vyjel 30cm koleje nebo jestli nepotkam pul metrovou louzi. V zime na Sumave, kdyz je dost snehu a potrebuju zaparkovat na zacatku lesni cesty a pak jit do lesa, tak tu zavej od pluhu prejedu, protoze jinde se zaparkovat neda apod.
Spis je to popis pro nekoho, kdo zna offroudy, aby si nemyslel, ze je to Patrol s korbou.
Akorat posledni doubou si rikam,. ze pristi boudicka bude neco vetsiho. :-)
R1100GS
Máš štěstí, že jdu zrovna kolem....
Mám Hiluxe 3.0 v automatu rok 2009, najeto teď asi 76tis.km.
Vzadu na sedačkách si zatím nikdo nestěžoval, rozhodně je tam víc místa jak v oktávce :-) Zadní korba je uzamykatelná (tedy alespoň ta moje plechová, čalouněná, s osvětlením - originál Toyota, žádná levná náhrada z laminátu) - zamyká se jak spodní výklopné čelo, tak horní vyklápěcí dvířka.
Uskákané to v originále docela bylo, já mám ale namontovaný komplet offroad podvozek TJM a auto se chová úplně jinak. Podvozek je navíc o 6cm zvednutý, takže ani v terénu není problém (samozřejmě na truck-trial to není :-) )
Jinak neměnil bych za nic jiného, i když Discovery 3 co jem měl předtím bylo jízdními vlastnostmi úplně jinde, ale zas servis a zázemí (a ceny) byly taky úplně někde jinde...
No možná bych vyměnil za VW Crafter 4x4 v offroadové úpravě, ale to jsme s pořizovací cenou o 700tis. jinde :-)
Upravil Hovez dne 12.07.2012 19:23
No tak ja se take pridam toyota je proste nejlepsi z pikapu co se tyce vydrze a spolehlivosti horsi je to uz s max rychlosti a taky trochu se spotrebou .Misak 200l super svezeni a pruchodnost terenem /vlasnil jsem s podvozkem selekt elektronik/ale o 2 az 4 litry vissi spotreba nez toyota a taky nevidrzi tolik co hilux no a nakonec Navara kterou mam ted ta je nejpohodlnejsi a prostorove nejvetsi spotreba od 8 do 10 takze super ale teren nic moc spojka uplne na**** . Dalsi bude stoprocentne toyota Tundra 5.7 hemi a to bude teprv zradlo akorat ta spotreba 17 az 23 takze do plynu
Mam Hiluxe 2010, 2,5 Diesel. Chtel jsem zakladni vybavu, ale i tak to ma elektricky okna a podobny voloviny. Nezvedal jsem, dal o neco vetsi kola, pridal snorchel, kompletni ochranny plechy dole (motor, dif) a tazny. Vymenil jsem tlumice za Koni Heavy Truck, ty origo pri prvni ceste do Albosky moc nepresvedcily. Vzadu mam origo zamykaci plechovej kryt, ne hard top. Ted resim navijak a pridavnou nadrz. Byl jsem s tim dvakrat v Albanii a jednou v Iranu. Na dalnici tomu chybi sestej kvalt, ale ty novy uz to maj i ve 2,5 litru. PO normalnich silnicich to bohate staci a v terenu ani nemluvim. Vykonu dost, nebo me to zatim vzdycky stacilo. Spotreba do 10 litru, kdyz jezdim lehkou nohou. Je fakt, ze vzadu to neni uplne limuzina, ale prezit se to da. Zadny stopari v Albanii ani v Iranu si rozhodne nestezovali. Vpredu uplne v pohode. Mam tam obuty docela slusny spunty a je fakt, ze v zatacce to ke smyku moc nepotrebuje. Ale kdyz tam dam dve motorky, chova se jak beranek. To auto bych rozhodne za jiny nemenil, je dokonaly. A na reci o tom, ze driv to bylo super moc nedam. To se tu jeste loni mlelo o GS 1200 taky, ne?
frantisek napsal:
... A na reci o tom, ze driv to bylo super moc nedam. To se tu jeste loni mlelo o GS 1200 taky, ne?
No z novych malych pickupu(mysleno evropskych) bych asi koupil na praci jenom Hiluxe, na ktery je porad spolehnuti, i kdyz ho clovek veme do terenu, nebo poradne nalozi. To se uz o ostanich rict neda. Nova Navara uz na praci moc neni(znamy behem 100k km ma treti spojku a druhy kriz kardanu). Je fakt, ze ma vecne pul tunu na korbe a dalsi dve na kouli, ale k tomu ty auta puvodne byly urceny. Nova micina L200 je uz vylozene samponek. Videl jsem jednu nazbrojenou, ktera mela par expedic za sebou, ale bylo na ni tolik uprav, ze uz to nebyla moc micina.
Jak je na tom Ranger nevim, ale asi to bude podobny s tim mysakem.
Jinak samozrejme Tundra je optimalni reseni. Konecne to neni maly.
R1100GS