Len tak zo zvedavosti by som sa chcel spýtať tých, čo jazdili na obidvoch, aký je rozdiel v jazdných vlastnostiach medzi HP2 a 12GS na ceste a v teréne .
ďakujem
HP2 se proti R1200GS v terénu vodí jak nějaká DR 350 a na silnici je zas 12GS takovej tupounek, při posledním vyměnování mě napadlo přirovnání že ta 12GS po slezení z HP jede jako Jawa třistapadesát ale na cestování a na dálky po silnicích lepčí 12GS a na terén a okresky zas HP , na HP otrava jet po dálnici přez tři státy i když 220jede ale zas na 12GS bych nerad jezdil po Albánii po kamení a prostě na Adventure to toliko není ...
cizak napsal(a):
HP2 se proti R1200GS v terénu vodí jak nějaká DR 350 a na silnici je zas 12GS takovej tupounek, při posledním vyměnování mě napadlo přirovnání že ta 12GS po slezení z HP jede jako Jawa třistapadesát ale na cestování a na dálky po silnicích lepčí 12GS a na terén a okresky zas HP , na HP otrava jet po dálnici přez tři státy i když 220jede ale zas na 12GS bych nerad jezdil po Albánii po kamení a prostě na Adventure to toliko není ...
cizak napsal(a):
HP2 se proti R1200GS v terénu vodí jak nějaká DR 350 a na silnici je zas 12GS takovej tupounek, při posledním vyměnování mě napadlo přirovnání že ta 12GS po slezení z HP jede jako Jawa třistapadesát ale na cestování a na dálky po silnicích lepčí 12GS a na terén a okresky zas HP , na HP otrava jet po dálnici přez tři státy i když 220jede ale zas na 12GS bych nerad jezdil po Albánii po kamení a prostě na Adventure to toliko není ...
HP2 je nádherná motorka!!!
Že by ale 1200GS jela proti HP jako Jawa 350 ???
1200GS 0-100km - 3,4s
1200HP2 0-100km - 3,2s
Vzhledem k nepatrnému rozdílu zrychlení navzdory rozdílné hmotnosti jsem názoru, že v praxi jde jen o pocit,protože na HP2 sedí člověk jako nap*canej kozel a je vystaven vnějším vlivům, tak to pocitově více tahá za ruce.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ani na les to moc neni. Mám HP2 E. a KTM 690 E. a když si chci zablbnout a nejezdit jen po polních cestách tak si beru jednoznačně KTM která je oproti HáPéčku o 40 kg lehčí.
HP se krásně vede a na silnici i polní cestě se jednoznačně lépe ovládá než třeba GS 1200 ale po cestě z Prahy do Pardubic jsem měl díky absenci vyvažovacího hřídele ještě 20 minut vydrnčený vaj..ce.
Robert přiložený následující obrázek:
[154.74Kb]
Upravil Robert dne 22.12.2009 21:37
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Hrabe_X > jasně že pocit tak jsem to psal , prostě HP akceleruje ostřeji a je taková živá a po bezprostřední výměně moto je prostě proti HP 12GS mě napadlo přirovnání Jawa 350 protože mě to tak přišlo tupá akcelerace , zasejc na cestování supr jen nuda ... PS: tabulkový parametry nejsou všechno a např proti Boxeru 100koní je cokoliv jako Triumph Tiger s 100koni točivá mrtvola bez krouťáku ale má stejnej výkon a srovnatelné časy na stovku atd ...
stepan >
Robert > na jílovém podkladu rači vemu ostré enduro 450 a tam je 55koní a 100kg moto výhoda ale jinak pokud není bláto a daj se použít koníky tak je prostě síla a výkon a lehkost HP2 perfektní , proti 12GS např na Ralsku je HP lehounké na vedení jako DR350
Slyšel jsem že na HP netrénuješ, pereš se s ní tak proto to není ono , najezdi 10tis ročně terénem a ono se to podá s HP se dá jezit jako s kroskou
Jestli máš vzadu měch, vepředu origo vidle to musí pryč nebo minimálně předky upravit,vyměnit kartuše , hlavně s tím měchem je to myslím spíš nebezpečné moto !!! Dnes nelituji že se mi měch porouchal , spíš jsem rád že mě to moto s měchem někde nezmrzačilo KTM tam je podvozek dobrej ale zas nechci jejich motory, tlumiče se vyměnit daj ale motor těžko ...
Tryskac > Na cestování mi přijde rameno vepředu super ale pokud chceš enduro a cítit adhezi předního kola tak je vše špatně ! HP2 je enduro a 12GS za cesťák !!! Byl jsem na HP po ose i v Turecku atd atd jen na tebe víc fouká víc bolí pozadí a znám spoustu pohodlnějších motorek ale zase tamní svezení po kamenitých cestách atd to je paráda Prostě jde o to co chceš
HPčko má 2 chyby
1 - je to vysoká koza
2 - nie je v mojej garáži
Dvojka nie je neriešitelný problém ale tá jednotka bohužiaľ áno
Glock-plastik fantastik :-)
Na HP moc netrénuju, protože mi nebaví se prát se 190 kg na houbařskejch steskách.
Jinak podvozek jsem ladil hned na začátku ( tlumič + péra, filtr, výfuk ..... ) ale stejně si jí doživotně nenechám.
V létě možná pude ?
Robert přiložený následující obrázek:
[149.15Kb]
Upravil Robert dne 26.12.2009 23:23
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert > No mě ty kila moc nepřijdou tak nízké těžiště jiné enduro nemá tak se ty kila nemůžou tak brát , při uklízení do garáže a šoupání po zemi je HP sranda ale s přítelkyně F650GS se strašně narvu a to obě moto váží stejně ...
A jaký tlumič péra 90-100Nm ? Co bude za moto ?
Ještě mě napadlo jestli někdo nemá grafy R11-1150GS resp novější roky typů 12GS a 12GS ADV příp HP2 Enduro ?
U 12GS je vidět před 5tis ta díra a v 5500ot ten turboefekt kterej mě hodně vadí na jízdě s 12GS
Ještě mě napadlo jestli někdo nemá grafy R11-1150GS
1150 gs Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“