Slavnostně jsem nahodil spojky na palivovou soustavu pro rychlejší manipulaci s nádrží od HraběteX a dělal jsem to s takovou vervou, že jsem si až pozdě všiml, že ty plastové spojky byly nasazeny obráceně aby nedošlo při přepojování k záměně a samozřejmě že už bylo pozdě... co se stane když se potrubí zamění? jde o 1150 GS
spojil jsem je tak jak vycházely horní/horní a spodní/spodní motorka měla problemy s nastartováním, což by nebylo divné vzhledem k prvnímu letošnímu startu a tomu že tam mohl nějaký vzduch zůstat... a na volnoběh jela normálně tak 5 minut, nepředpokládám nějaký problém.... asi jsem se trefil... co by se však mohlo stát, nebo co by se dělo, či nedělo, kdyby došlo k záměně?
Dotaz přepisuji z inzerce do příslušného oddílu pro 1150 gs
Dík servisáci za reakci
TAKE IT EASY
Nestane se nic - čerpadlo tlačí do "vracečky" a prostě motorka nenastartuje. Když montuji lidem ty spojky od HraběteX, tak je dávám na hadice tak, aby se to nedalo tak snadno prohodit - prostě udělám jednu hadici od příruby k rychlospojce delší a jednu kratší, a to samé na hadicích s "protikusy" rychlospojek (které jsou na trubičkách vedení paliva).
Použil jsem fotku jak je to na motorce HraběteX: ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Zdar Tondo. Děkuji za uklidňující odpověď. Označím si trubky aby v tom bylo příště jasno... ty eskapásky cos mu tam dal jsou podle mě naprd vždycky se o to nějak škrábnu nebo to minimálně ztěžuje přístup.. Nechal jsem tam origo tak snad to udrží....
TAKE IT EASY
Já mu tam ty pásky nedal - Hrabě si je tam dával sám. Taky raději používám ty stejný jako originál (kupuji je v ELITU). Já jen použil jeho fotku, kterou jsem vyštrachal v jeho příspěvku ve vlákně o rychlospojkách, aby bylo vidět, jak to namontovat a eliminovat problém s přehozením hadic
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...