Zkusil bych poptat tyhle za jakou by byly cenu. Viděl jsem je jednou na živo a to zpracování je dokonalý a mají nesmrtelnou pověst. Ale levný taky určitě nebudou. http://www.woodys..._sale.html
Paul napsal:
Zkusil bych poptat tyhle za jakou by byly cenu. Viděl jsem je jednou na živo a to zpracování je dokonalý a mají nesmrtelnou pověst. Ale levný taky určitě nebudou. http://www.woodys..._sale.html
Koukal jsem na jejich stránky, cena předního kola je $750(bez dopravy z USA), ráfek je Excel
stejnej ti prodaj kluci v Touratechu: http://shop.toura...15-36.html http://shop.toura...25-36.html
a máš prakticky stejný kola jako od woodyswheelworks
Pavelech, ale ti si nepochopil asi princip bezdušového kolesa.
Firma Woodys to má pravdepodobne premakané na niploch a preto tam môžeš dať bezdušovú gumu. A TT predáva len samotný ráfik s običajnými drátmi a niplami.
pavelch napsal:
Koukal jsem na jejich stránky, cena předního kola je $750(bez dopravy z USA), ráfek je Excel
stejnej ti prodaj kluci v Touratechu: http://shop.toura...15-36.html http://shop.toura...25-36.html
pa máš prakticky stejný kola jako od woodyswheelworks
Paul napsal:
Přehlídl si poznámku "Sealed for Tubeless"
Jo, jak jsem viděl Excel tak jsem předpokládal, že to je dušák...
Je to stejnej ráfek co prodávaj v Touratechu a je nějak utěsněnej nebo je to něco jinýho? Není třeba jinej tvar ráfku aby ta bezdušová guma "fungovala"?
Nicméně cena je dost podobná (kdo ví kolik by vyšla doprava + cena už je dost vysoká, takže předpokládám, že by tam bylo doměření DPH + nějaký clo?), jak u té Alpiny, navíc v EU budeš mít problém, že nemáš schválení pro provoz na silnici, což ta Alpina má (píšou, že maj TUV).
Tak to fakt nevím :/ Narazil jsme na to, když jsem jen tak ze zvědavosti koukal na ráfky z dvanáctky, víc nevím. Ale spíš bych to viděl na nějakou dotatečnou úpravu (podlepení nebo něco podobnýho) než kompletně novej ráfek. Jo v tomhle případě už by si to musel skoro určitě proclít.