Hrabe,Basic a kalahari tady maj svoje vlakno!A navic je to paralever.Tady jses v monoleverech.Sem se hodej spis kousky G/S.Ty se od r65gs lisej jen obsahem motoru.Jinak jsou temer totozne.Ty basici a kalahari je takova smeska.Nejvice se to podoba R100gs r.v.88-90.Ale nadrze maj z G/S.A asi i sedla.Originalnich je mozna jen par detailu.Jestli se pletu,at me FunTomas opravi.(myslim,ze nadrz basicu je podobnajako r80G/S a r65gs.Nadrz kalahari jez r80G/S PD.Nebo snad pouzili zcela novou?)
Upravil vevis dne 04.01.2010 12:20
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nemám to tak nastudované, ale máš tady i PD,které se sem také nehodí.
Nicméně Kalahari považuju za nejkrásnější enduro od BMW.
Dokud budu víc jezdit než leštit, 1100 bude stále u mě č.1, to se nedá nic dělat.
Jaká rychlost vyhovuje tvému 65GS ? Není to už moc mrtvé do dnešního provozu a co ND, stále vše v pohodě xehnání?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal(a):
Nemám to tak nastudované, ale máš tady i PD,které se sem také nehodí.
Nicméně Kalahari považuju za nejkrásnější enduro od BMW.
Dokud budu víc jezdit než leštit, 1100 bude stále u mě č.1, to se nedá nic dělat.
Jaká rychlost vyhovuje tvému 65GS ? Není to už moc mrtvé do dnešního provozu a co ND, stále vše v pohodě xehnání?
Ty r 65 se delali pro nemecko s 20kw.Ale ma to slusnej kroutak.Takze do 120 uplne v pohode..Pak uz to jde pomalejc.Max.je asi 146.Kupodivu to dobre brzdi.Hlavne zadni brzda je podstatne ucinnejsi nez u me 1100gs.Dily jsou stejne jako na 80G/S.V pohode sezenes novy,ale je toho dost na eBay za rozumnejsi ceny.Spousta dilu je i stejna s novejsimi 80 a 100GS.
Ale nejkrasnejsi je stejne 80G/S PD.Kalahari je jeji kopie,na kterou pridelali misto monoleveru paralever ze 100gs.A zmenili par detailu.Koukal jsem,ze i obj.cislo nadrze pro PD a kalahari je stejne.Jo ten monolever ma fakt svoje kouzlo!
Vlozim fotku,at muzes porovnat.Na PD jde i dvojsedlo,kdyby te to na fotce matlo.A jeste si k PD musis domyslet podsedlove plasty,ktere jsou u kalahary ze stovky.U G/S byli jine.Jo a to jakoby plexi je ze 100gs r.v 88-90.To jde na PD pridelat taky.
vevis přiložený následující obrázek:
[31.69Kb]
Upravil vevis dne 04.01.2010 13:05
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
A tady je jeste tatova 100gs r.v 88.Delala se i v bolomodre a je k ni i dvojsedlo.Tak si zkus premyslet barvy a myslim,ze je jasne jakkalahary a basic vznikly.Me nekdy prijde,ze potrebovali postavit neco ze zbylejch dilu ve skladech a ono to nakonec melo obrovskej uspech a dnes jsou ty masiny fakt v cene.
vevis přiložený následující obrázek:
[29.53Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jo,z tehle kousku jsem uplne hotovej.Problem je ze tech PD je malo a ceny za slusnej kus mezi 7000 a 8000tis.eur.Pekna obyc 80G/S je mezi 4000 az 6000tis eur.Proto jsem sel do 65gs.Tu jsem koupil za 2800eur.(s 28000tis.km).A to je rozdil.Vzhled to ma stejnej(myslim s obyc.G/S)a pri stylu jizdy na jaky to mam, me vykon bohate staci.On by se nechal i zvednout,protoze na vyvoz z nemecka se 65 gs delala s 35kw.Ale musis prehazet neco v motoru,neni to jenom o priskrceni.Ale nechci se hrabat v zachovalym motoru a nadelat vic skody.Navic 20KW v technicaku ma svoje vyhody.A pojistka je taky levnejsi nez na jedenactku.Hlavne pri jizde do 120km/h proti tatovy 100gs se 44KW pocitove nepoznam velky rozdil.Asi je to fakt tim,ze kroutak neni oproti KW otolik nizsi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
to jencekgs a hraběx: asi jsem to napsal blbě nebo neumím dostatečně jasně vyjádřit svý pocity, s tím ježděním to mám tak, že když jedu pohodovku na 80-ce, tak je to někde okolo 100-110 km/h, zatímco 1150 mě nutí pořád tahat za plyn a ta rychlost se posune o 20-30 km/h vejš, což už je vo hubu a vo papíry. Prostě na 1150 neumím jezdit do stovky. Ale je to jenom můj pocit, každej to může mít jinak...
to vevis: tvá úvaha o těch nádržích na Basicu a Kalahari je naprosto správná, byla to poslední série dvouventilů, takže ji němci pojali jako nostalgii a zároveň se šikovně zbavili skladovejch dílů...
Jo a s tím Kickstartem to není tak jednoduchý, nestačí jenom namontovat páku, ale je to spousta dalších dílů k převodovce včetně jiného víka. Už to sháním delší dobu, ale použitý díly nikdo nedá a nový jsou nesmysl...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Já jsem jel loni na R80 přes Polsko do Litvy.Přes obce s místníma 70km/h, po těch jejich dálnicích 110km/h.30°C ve stínu,na teploměru furt 130°,chudák motorka.Prostě na delší přesuny to už není.
Ta PD s tou velkou nadrzi je taky dobra.Myslim,ze je to 43l od HPN.Asi jednou za rok se takova nadrz objevi na eBay,ale cena vetsinou stoji za to.Myslim,ze koncila dost pres 500eur.Delali se i 50l nadrze,ale ty byli jen na 100gs r.v.90-94.Ale to uz je husty.
vevis přiložený následující obrázek:
[66.6Kb]
Upravil vevis dne 04.01.2010 16:52
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak to jeste jde.Ale uz jsem videl na eBay nekolikrat,ze neco koncilo za cenu temer noveho dilu.Mozna je to neznalosti cen novych,ale muze to byt i tim,ze na 25 let starou motorku nekdo radsi koupi dil s lehkymi znamkami pouzivani,kterej proste nezari novotou.
JT,hod sem prosim odkaz na ty stranky HPN.Zajimalo by me,co maj jeste do dneska na tyhle motorky v nabidce.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Dik.Anglicky moc neumim,ale pochopil jsem,ze jeste potrebujes montazni set za 135eur.Orig.polepy PD taky asi nebudou nejlevnejsi.Ale i tak bych rekl,ze je to prizniva cena.Na tom eBay to mohla taky byt orig.nadrz z 80G/S PD.To uz si nepamatuju.Ta stoji myslim ke 30000tis.
Ten Tesh ma 49l a asi se dela i 60l.
Upravil vevis dne 04.01.2010 17:26
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!