Ahoj mám Bmw r 80 gs ale více se my líbí BMW r 100 GS PD. Zajímalo by mě jesli jde na R 80 GS dát nádrž a přední kapotáž z Bmw r 100 GS PD a taky jesli třeba nejde zchodit BMW r 100 GS PD na 25 Kw. Je my 19 a musel bych čekat ještě 2 roky.
Předem díky za radu
Upravil KARLmaster dne 09.09.2008 20:31
Moje řeč. Jestli se ti líbí víc R 100 GS PD tak to vyměň, ale hlavně nic neprzni nějakým překopáváním. Za pár let by jsi si drbal hlavu a horko těžko to vracel do původního stavu. Vždyť i 80-ka s trochou decentních doplňků je krásná motorka, ne? Buď rád, že jí máš!
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
FunTomas napsal:
Moje řeč. Jestli se ti líbí víc R 100 GS PD tak to vyměň, ale hlavně nic neprzni nějakým překopáváním. Za pár let by jsi si drbal hlavu a horko těžko to vracel do původního stavu. Vždyť i 80-ka s trochou decentních doplňků je krásná motorka, ne? Buď rád, že jí máš!
Přesně tak. Nejhorší je když taková krasná motorka potká kutila. Jediný co jsem předělával tak byly nové nosiče kufrů(staré praskaly ve svárech) a velkej brzdovej kotouč. Ještě tam mám na brejlích přidělanej crossovej blatník alá zobák, ale ten půjde přes zimu pryč. Není to ono.
Pepa BMW R80GS
Tak jsem v rámci zimního zbrojení posílil na dědkovi brzdovou soustavu na průměr 320 mm. Doufám, že se to projeví na účinku...
FunTomas přiložený následující obrázek:
[174.86Kb]
Upravil FunTomas dne 23.01.2009 18:43
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
to Pepa GS-exKLE:
Nemáš náhodou ten kotouč obráceně? Netuším, do jaké míry je to důležitý, ale ty větrací a čistící otvory jsou většinou obráceně - jakoby odstředivě při roztočeném kole. Je znát rozdíl v brzdném účinku?
to vevis:
Ty už tam tu sadu máš namontovanou od předchozího majitele, tak to jsi ušetřil pěknej peníz!
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Ty snížený stupačky jsou velký plus pro cestovní komfort, zejména pokud nejsi žádnej drobeček... Jinak doporučuju předělat i tu řadičku na systém s rolnou, je to drobnost, ale výrazně to zlepší cit při řazení. Jó a to zrcátko je asi na holení při dlouhejch cestách, né?
FunTomas přiložený následující obrázek:
[47.26Kb]
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Dá se to udělat i doma, ale nabízí to třeba Wunderlich:
http://wunderlich.de/Online-Shop/R80-100-GS-G-S-R/Ergonomie-Komfort/Fussrasten-Verlegung-Brems-Schalthebel/
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
FunTomas napsal:
to Pepa GS-exKLE:
Nemáš náhodou ten kotouč obráceně? Netuším, do jaké míry je to důležitý, ale ty větrací a čistící otvory jsou většinou obráceně - jakoby odstředivě při roztočeném kole. Je znát rozdíl v brzdném účinku?
To mě člověče ani nanapadlo, akorát nevím co to udělá když to teď otočím. No vyzkoušíme, uvidíme.
Pepa BMW R80GS
Jo Tomas TT.Tohle tam prave mam,ale FunTomas prave psal,ze je lepsi na konci radicky rolnicka.Coz ma Wun.Ale menit to kvuli tomu nebudu.
Jo to zrcatko a tankvak to by mohlo bejt.I kdyz ta zenska mela odhadem 1,8 m.
Kdyz jsem to kupoval,tak jsem se ptal,jestli ma jeste neco na prodej a zminovala prave tankvak.Jsem si rikal,k cemu tatoj bude tankvak na jezdeni kolem baraku.Na mapu by stejne nevidel a ma kufry.Tak jsem na nej ani nekoukal.Jenze pak jsem ho videl na e-Bay,kde ho prodavala.Sice 20let starej,ale neposkozenej,orig.BMW a v barvach motorky.Bohuzel mejch 108eur+20 postovny na nej nestacilo.Takovej se asi tezko bude shanet.Na druhou stranu dat 4000kc za neco co by stejne lezelo v garazi?Kdybych ho vzal zrovna s motorkou,byla by cena asi rozumejsi.Jenze kdyby.....
Vkladam fotku z e-Bay,kde je pridelan primo na tatove motorce.
vevis přiložený následující obrázek:
[28.79Kb]
Upravil vevis dne 03.02.2009 14:11
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!