Na motorce neni nikdy mista dost. Kdyz vozim kufry, naradi mam kam dat a neni problem. Horsi je to pri vyjizdkach "na lehko", kdy nechci tahat kufry, ale zase se obavam jezdit do odlehlejsich koncin bez komplet naradi. Zbastlil jsem jednoduchou trubku na naradi. Ty co se prodavaji jako na naradi jsou strasne male a nic se do nich nevejde. Tahle na motorce je 120mm prumer (jako vyfuck) a i stejne dlouha jako vyfuck. V pohode se mi do roury vejde velka sada naradi, vcetne klicu na kola, svicaku, dusi, lepeni, komresoru a ctyrech pajcru na prezouvani gum, plus dalsi male drobnosti jako duct tape, cold metal, vodice, atd. Roura je utesnena klasickou zatkou a uchycena k ramu na kufry pomoci ctyrech nerez stahovacich pasku.
petrs přiložený následující obrázek:
resil jsem to takto se dvemi vodotesnymi tubusy. Nechal jsem si je poslat z US postou s celkovymi naklady cca 1tis Kc. Do ramu drzaku kufru je vlozena hlinikova deska na kt je to prisroubovane.
dufino přiložený následující obrázek:
[52.97Kb]
Upravil dufino dne 21.04.2011 07:34
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Roura je utesnena klasickou zatkou a uchycena k ramu na kufry pomoci ctyrech nerez stahovacich pasku.
Ježiši takový love vyhodíš za moto a doplňky a pak si tam nabastlíš takovej bazmek. Možná to svůj účel splnilo, ale vůbec se mi to nelíbí a motorku to hyzdí. Můj názor. To druhý řešení vypadá fajne
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Ježiši takový love vyhodíš za moto a doplňky a pak si tam nabastlíš takovej bazmek. Možná to svůj účel splnilo, ale vůbec se mi to nelíbí a motorku to hyzdí. Můj názor. To druhý řešení vypadá fajne
Kdyz mi sezenes nerezovou rouru, ktera vypada stejne jako vyfuck s uchycenim na F800gs a vodotesnou odjimatelnou zatkou rad si koupim hotovou vec... Ten druhy bazmek vypada v realu stejne blbe jako tohle.... Dyt je to v USA prodavany pro traktory. Navic je to opravdu male a moc se do toho nevejde. Dva pojmou sice vic nez jeden, ale zase jsou moc kratke na dlouhe pajcry....
Navic na vzhled tak nejak prdim. Dulezita je funkcnost.... Kdybych koukal na vzhled, tak jezdim na Multistrade a ne na Quasimodu....
No já jsem to řešil taky na malím geesu. Použil jsem pouze ten levej a pravej mám na vercajk.Na první i druhej pohled to vyzerá jako origoš a navíc mám krásnej zvuk a použil jsem pouze týtovací kleště a proužky nerezu na podložení z pračky.Původně jsem to chtěl povařit nerezem,ale pak jsem to nechal tak a pohoda.Samozřejmě že rejpalové tě ugrilujou jakéj seš amatér.
bubak
To Thymallus: Jojo, to je samozřejmě taky varianta, ale spíš jsem myslel dát doleva laďák a doprava schránku. Ale to má čas. A vrtat v originálním výfuku se mi nechce.
Pohledam, kde jsem to nasel. Byla to online prodejna pro zemedelce, bylo to vedeny jako maly toolbox pro zemedelskou techniku a stalo nejakou smesnou castku...snad kolem 5-6 dolaru. Link byl na Advrideru. A je to presne to, co proradni prodejci motorkarskych veci prodavaji za ty premrstene ceny....
Dufino, abys videl, ze nekecam... Ta sama vec, ctyrikrat levnejsi. Ale proc nenakupovat u prekupniku, kdyz je libo, ze.... tube toolbox
Chvilka googlovani staci....
no vidish jak jsi sikovnej, kdyzbych to vedel tak to koupim tam, ale otazka zda to umi poslat do Evropy.Mam to uz cca rok, tak jsem spokojen i za tech 19$ each.
v cechach jsem ho videl prodavat za litr jeden ks
Uvidim jak se to osvedci v praxi. odjizdim pristi sobotu na 3 mesice prez pul sveta.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
vozil jsem pod sedlem zamek az mi prasknul ten plast slouzici jako blatnik.
Prasknul mi i toho spinace, tim padem tam zacalo tect. Nastesti vymena za orig dil stala kolem 800.
Neni to uspusobene na tezke veci, tak bacha na to.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
petrs napsal:
Na motorce neni nikdy mista dost. Kdyz vozim kufry, naradi mam kam dat a neni problem. Horsi je to pri vyjizdkach "na lehko", kdy nechci tahat kufry, ale zase se obavam jezdit do odlehlejsich koncin bez komplet naradi. Zbastlil jsem jednoduchou trubku na naradi. Ty co se prodavaji jako na naradi jsou strasne male a nic se do nich nevejde. Tahle na motorce je 120mm prumer (jako vyfuck) a i stejne dlouha jako vyfuck. V pohode se mi do roury vejde velka sada naradi, vcetne klicu na kola, svicaku, dusi, lepeni, komresoru a ctyrech pajcru na prezouvani gum, plus dalsi male drobnosti jako duct tape, cold metal, vodice, atd. Roura je utesnena klasickou zatkou a uchycena k ramu na kufry pomoci ctyrech nerez stahovacich pasku.
zober si buchtu s landcruiserom , a tam to daj do kufra
Myslis, ze nekdo pece buchty s logem Lancruiseru? Pak ale nejak nechapu, jak mi ma takovahle pochoutka pomoct vozit naradi.... Mozna, ze kdyz ji budu jist a popijet k tomu kafe, dostanu lepsi napad.... No zkusim zapatrat po tom pecivu....
petrs napsal:
Myslis, ze nekdo pece buchty s logem Lancruiseru? Pak ale nejak nechapu, jak mi ma takovahle pochoutka pomoct vozit naradi.... Mozna, ze kdyz ji budu jist a popijet k tomu kafe, dostanu lepsi napad.... No zkusim zapatrat po tom pecivu....