Začal mi prolínat olej kolem toho černého vroubkovaného plastového kroužku u zadní osy kola,,(ta dutá trubka),ze strany jak je kardan,nevíte kde je chyba?
R 1200 GS LC Adventure
rendas napsal:
Díky, vypadá to jednoduše,snad to nezruinuje rodiný rozpočet,možná bych to mohl zvládnout i samodoma
Když to zvládneš svépmocí,tak ušetříš. Ale asi byto chtělo vyrobit něco jako je to reverzní kladivo na obrázku aby jsi to gufero dostal ven bez poškození okolí.
Hm, to reverzní kladivo to bude problém,asi zase neušetřim, radši to svěřím servisu,abych nenadělal víc škody než užitku,to gufero vyjde na cca 3sta, tak snad tento měsíc rodina neumře hlady
R 1200 GS LC Adventure
rendas napsal:
Na tom obrázku ho vidím poprvé , ani nevím na jakém principu to pracuje
To je přeci jednoduchý! Ten váleček se pohybuje po tyčce na který je na konci zarážka (třeba matka). Když válečkem narazíš na zarážku,tak ta tyčka vycukne to gufero. Musí být samozřejmě zachycená v tom guferu (háček,závit). A je to.
Emilio napsal:
Je to klasické spotovací kladivo......čeče,jestli by nebylo lepčí někam zajet......
Záleží na tobě jak jsi zručnej a jak se ti do toho chce. Já osobně bych si to vyměnil sám. Ten přípravek je jednoduchej. [img][/img]
BIGR přiložený následující obrázek:
Kucíí díky,díky.Nejsem automechanik, ale takovej ferda mravenec a tyto věci mě baví, tak si to rád zmáknu sám, páč je to docela jednoduchý,jen jsem v tom reverzním kladivu hledal moc velkou vědu, nebylo mi jasný jak to za to gufero zachytím, ale bigr to popsal jasně,tak ještě jednou díky, zítra objednávám gufero a jdu na to. Radši si to opravím sám a mám jistotu, že je to dobře/nebo že jsem si to zvoslil sám/, i když to třeba bude trvat déle
R 1200 GS LC Adventure
Emilio napsal:
Hele BIGR,to jsou origoš přípravky?
A jinak jedna věc je to vyndat a druhá tam dát.....
Určitě to nebude náročné na práci ani čas,ale jestli se necejtí,tak mu to můžeš udělat třeba ty,né.....hned bude kšeft a za ten nápad mě pak můžeš poslat deset procent jako za zprostředkování....
Díky. Asi si tě najmu jako svého agenta.
Je to origo přípravek na vyndání. Pak je ještě přípravek na nandání gufera a kroužku. [img][/img]
BIGR přiložený následující obrázek:
rendas napsal:
Kucíí díky,díky.Nejsem automechanik, ale takovej ferda mravenec a tyto věci mě baví, tak si to rád zmáknu sám, páč je to docela jednoduchý,jen jsem v tom reverzním kladivu hledal moc velkou vědu, nebylo mi jasný jak to za to gufero zachytím, ale bigr to popsal jasně,tak ještě jednou díky, zítra objednávám gufero a jdu na to. Radši si to opravím sám a mám jistotu, že je to dobře/nebo že jsem si to zvoslil sám/, i když to třeba bude trvat déle
To jsou origo přípravky,ale kromě autorizovanýho servisu je asi nemá nikdo. To přeci nevadí. Při troše rozumu a představivosti si poradíš když budeš chtít.Jde přeci o to aby jsi měl představu jak na to a čím se to má dělat.
Přeju hodně zdaru.
Upravil BIGR dne 04.05.2008 21:45
Nove vystupni gufero na difu se nejlip instaluje pomoci toho stareho .Jo a kdyz prolina olej kolem toho gufera tak to jeste neznamena ze je spatne,protoze tam neni odvzdusneni tak se obcas v difu nakumuluje pretlak a ten zpusobuje prolinani tohoto gufera,staci otevrit vypustny sroub.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
cechi napsal(a):
Nove vystupni gufero na difu se nejlip instaluje pomoci toho stareho .Jo a kdyz prolina olej kolem toho gufera tak to jeste neznamena ze je spatne,protoze tam neni odvzdusneni tak se obcas v difu nakumuluje pretlak a ten zpusobuje prolinani tohoto gufera,staci otevrit vypustny sroub.
Jelikož mi ještě nedošlo nevé gufo, nalil jsem nový olej, ujel zatím tak 100km a vše je ok.Nikde ani kapka nebo náznak prolínání oleje. Na tom přetlaku asi něco bude. Zítra jedu na 200km tůru tak uvidím co to bude dělat.