Teď jsem se byl podívat na místě, kde se mi DNESKA kolem 15 hodiny zabil kamarád. Navrhuju tu mapu nazvat po něm, "LUKY" a to zkurvený místo 1 taky. Koupil si dneska motorku, vyjel s ní poprvně 1000ccm, po necelých 5 minutách byl mrtvej. Napíšu to a pošlu ti odkaz, je mi z toho nepříjemně. Zavinil si to sám, špatný předjíždění a nezvládl návrat na svou stranu (přetáhl to)
Dřív jezdil - 5 let, dneska si "Udělal radost"
Musím to ze sebe nějak dostat, na motorce už jsem byl, podívat se kde se to stalo. Fotky, a článek budou na iDnes.
Kurva LUKY co si dělal
http://homolka.blog.idnes.cz/
To je fakt děsný. Zrovna na té téma mluvil vydavatel Motohouse v dobrém ránu české televize. Šili tam do něj tendenční otázky jestli je správné, aby člověk bez zkušeností šel, koupil si motorku s 250k a všichni si mysleli, že jí zvládne. Přijde mi to jako šílený ale lidi si neuvědomují, že taková silná a lehká motorka je vlastně zbraň a může během vteřiny zabít sám sebe, spolujezdce nebo někoho cizího na silnici nebo mimo ní. U některých tříd by prostě měl člověk prokázat nějaké schopnosti a předchozí zkušenosti. Stačí poměr výkon/hmotnost. Zatím to je podle věku ale asi to není jediné co rozhoduje a třeba i 40 letej člověk si může jít koupit okruhovku, na kterou naprosto nemá dostatek zkušeností.
Asi to nebude tento případ ale řekl bych že to je dost časté. Z mého okolí mělo takových havárií plno lidí a skoro vždy to byl naprosto nezkušený jezdec, který se rozhodl přesedlat třeba z Viraga na XJR nebo bandita apod.
Minulý týden tady byla paní na nové litrové Ninje, otáčela se na asi 4m cestě na pětkrát, evidentně nebyla vyježděná. To na čem sedí je zbraň akorát stačí chvilka zmatku a přidat plyn a letí po zadním někam...
To jsou nejhorsi informace ktery se k cloveku dostanou,Kamarad je proste Kamarad.Je to hrozny,ale taky uz jezdim na jeden pomnicek.A to Brona jezdil na motorce od 11 let.Lidi si porad neuvedomuji,ze je to opravdu zbran v rukach nezkusenyho.Uprimnou Soustrast Jardo!
Ja este nikomu na pomnicek nejazdim, ale ked to okolo seba vidim, tak som na vazkach, ci si nerezervovat nejakeho pekneho fleka niekde pod rozkvitnutou ceresnou... a mozno radsej hned dva.
Hrozny, naprosto chapu jak ti je.
Vloni jsem uplne stejne o kamarada prisel.
Pred mesicem jsme mu byli zapalit na pomnicku svicky, porad to boli skoro stejne
je to tak nějak furt dokola*pissed*a stejně zítra uvidíš další adepty na zabití v trenkách a sandálích na supersportu
v neděli jsem viděl jezdit kluka v provozu koleno,dokonce kluci co se sním míjeli nadávali,že vyjížděl v zatáčkách do protisměru,v zatáčkách za které neviděl a to den předtím stou samou motorkou navalil zezadu do ochcáfky*pissed*
má vůbec cenu takový lidi vůbec litovat,když si namelou tlamu,asi né,komu není rady tomu není ani pomoci,dobře mu tak,píše se mi to těžcetaky jsem už přišel o dva kamarády,můžeš donich hučet jak chceš,všecko zbytečnýdál už ktomu nemám slof
bystricke: mam podobnej nazor, ale bohuzel kdyz jde o kamarada, tyhle myslenky jsou okamzite stranou. Ten muj kamos se taky vloni zabil vlastni vinou. Predjizdel auto ve 240km/h a auto mu odbocilo. Pri takovych rychlostech samozrejme nejde o nejaky nedani prednosti atd.
Adrenalin je sice dobrá a příjemná věc, nicméně
člověk si musí zachovat rozum a váži si života... A když už ne svýho,
tak aspoň dbát na tro, aby neohrozil životy a zdraví ostatních...
Já osopbně taky nejezdím nejpomaleji, ale nechtěl bych mít do konce života před
očima človíčka, kterýho bych svou nezodpovědnou jízdou zmrzačil nebo zabil...
Co říct, zbytečně ztracenej život pro chvíli lehkomyslnosti ...
Ať je tady takovýchto zpráv co nejméně....
Dneska jsem vezl do Zlivu u ČB 1200 adv na rovině před Zlivem jedu svých 80km s vlekem a proti mě 4 bikeři na supersportech 2 vedle sebe 2 před nima po zadním proti mě pánové taková bezmoc jaká byla ve mě si nedovedete představit.Říkám si hlavně at to dobře položí a nezůstane mě pod nárazníkem.Prostě nepoučitelní,mimochodem v okolí ČB o víkendu zemřeli 3 bikeři vše na supersportech závodili z hospody komu to jede víc
a pak není ani na oblečení. Kluci by měli jet na okruh, naučit se to.... Blbý keci já vím, furt se mi to motá v hlavě. Ale aspoň by byli trochu vyježděný, když mrkneš na mapu, je to takový to esíčko, co láká..... skoro na konci asi 20m... a moh skončit v poli, samá modřina, možná něco zlomenýho, ale..... Ten strom nepovolil
víc na http://homolka.blog.id...
v garáži mám motorku, se 155Hp/190kg...rád na ní jezdím, má za dva roky najeto něco přes 23tis.km, ale letos jsem ještě nevyjel, nějak mne poslední dobou ty české silnice nelákají, možná se i po všech těch černých kronikách tochu bojím, né svých chyb, ale těch okolo...
a od té doby co mám ostré enduro (od prosince) mi stačí ke štěstí a vyřádění venkovská pískovna, je to mnohem větší mazec i než na silnici okruh v Brně či v Mostě, a když upadnu, tak do písku (jako že padám hodně)...na silniční moto se dnes dodělává nosič a bude na GT turistiku po evropě...netoužím se nechat sestřelit
je to porad dokola, a je to moc smutny. nekteri jsou proste nepoucitelni.
musim priznat, ze jak jsem si precetl ten blog, tak jsem byl docela namekko
a nenadelam nic!
at si v motonebi zajezdi bez nehod a nas ochranuj andel strazny nebo kdokoliv, hlavne rozum a opatrnost
Upravil ChipGS dne 13.05.2008 11:45
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Já osobně čím jsem starší, tím víc se bojím, kupuji si lepší helmy, lepší oblečky, ABS atd., jezdím na pohodu a vícce mně baví jezdit mimo silnice, nebo cruizovat krajinou po okreskách. Moje cestovní rychlost se snižuje, teď zřídkakdy překračuji 130 Km /h.
Neska jsem dal pusinku osobáku, který se rozhodl že odbočí a prodce zabrzdil... zachránilo mně ABS, takže vzadu plné brzdy, vepředu plné brzdy a jediné co z toho naštěstí bylo, byla malá značka od mojí pneu na jeho blatníku, která nestála za řeč. Přesto to považuji za svojí chybu, protože jsem nepředpokládal, že by řidič přede mnou odbočil a byl jsem moc blízko... člověk na moto by měl předpokládat že je neviditelný, že ho ostatní nevidí a podle toho se chovat...
K problematice bezpečnosti mám knihu "motorcycle excelece", kde je celá dlouhá kapitola věnována různým krizovým situacím a možnostmi řešení. Zprvu jsem si říkal, že číst to mi nic nedá, ale jednou jsem jel po magistrále, a auta se pohybovala v postavení "shark", tj jedno auto pomalu, druhé dojíždějící větší ryclostí a já v závěsu ještě o trochu rychleji... Shark situace je, že se rozhodnu předjíždět auto před sebou a ono najednou začne předjíždět auto před ním. Jelikož jsem v mrtvém úhlu a neviditelný, je z toho crash... Vybavila se jedna z pouček pouček, já sem najel úplně vlevo a srovnal rychlost, dokud auto přede mnou operaci shark nedokončilo, a byl klid. Po této události jsem knihu prostudoval ještě jednou a pozorněji