Cycli,jak jsi tam psal o tom pro-longu myslíš že by to pomohlo trochu převodofce nebo je to zbytečný vzhledem ke konstrukci převodovky.Sem se díval půl litru stojí 835 kč a přidává se 10 % obsahu náplně, tedy do převodofky by to vyšlo vpohodě na 5 motorek coš není taková rana.Do motoru nevím,aby to nebylo přemazaný a nevyběhli písty... Jo eště adresu http://www.luja.c...?id=006099
Upravil Bohumil dne 15.06.2007 15:24
Vlastně když si to spočitám, tak vychází 0,5l na celou motorku. Převodovka 0,1 diferák 0,025 a motor 0,375 l což je rovný pulitr. Rozhodně tomu neublížíš. Dát to tam můžeš. Jak to funguje popisuji v příspěvku "jak vyměnit ložiska v zadním kole" tak už se nebudu rozepisovat.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Minulý týden na to vyšel článek va Světě motorů, zkoušeli to na vlastní kůži. Nalili to do starý Samary (mělo by se to udajně "zajíždět" 500km) dali tomu asi 100 a nějaký točky na neutrál, pak odlili olej, ankonec uplně sundali vanu a motor porád chodil, tak s tim pak i jeli ale nakonec to stejně po čase kleklo. zajímavý bylo, že se motor nehřál ani když tam nebyl žádnej olej. Ještě píšou že je to dobrý tak do starších ojetých aut, který už maj ty "správný" vůle vyrobený ojetím do nových, či čerstvě zajetých motorů rozhodně nedoporučujou. Takže resumé je asi takový, že starším motorům to neublíží, pokud třeba hodně baští olej tak proč ne. Ale já si myslim, že nejni důvod to lejt do motorky.
jo bylo to číslo 35/2008
Upravil jenca dne 01.09.2009 17:57
Když jedu, tak jedu.
Nemyslím,že je to na GS dobrá investice....možná až bude mít najeto 400tis km
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /