diky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vynikající, ale vem si velikost trošičku větší, časem se trochu smrsknou (časté pocení rukou v terénu, vysychání a znova dokola...)
mám již duhý pár, neměnil bych, tady je kupuji kolem 50E (se slevou..)
mám ještě děrované Alpinestar přímo z fabriky, když jsem byl loni ve Veneto, ale to jsou opravdu jenom letní s minimální ochranou kloubů (ale jistě existujou i enduro Alpinestar a logicky budou o něco levnější)
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Mikes napsal:
Souhlas s Doc. Kupoval jsem je kolem 70E v Renocaru Brno,ale jiné si už nekoupím. V horku skvěle prodyšné atd. atd....
ok, diky obema.
Tenhle tyden tedy vyrazim do Autecu.
Jeste asi koupim Rallye 2 bundu, topcase a mozna tankvak.
Boty a kalhoty zatim asi ne, az zase usetrim
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kašli na top case. Do terénu je to na pytel, a když vyrazíš někam dál po špatných cestách, je rozhodně lepší rolka. Buď bmw, nebo Touratech, příp. Wunderlich. Pokud bys trval na top case a chceš jezdit offroad, kup si hliníkáč, ten bmw plasťák je tak na silnici.
Rukavice (enduro) mám na léto Alpinestar, s protektorama kloubů a větráním a taky bych neměnil.:-)
frantisek napsal:
Kašli na top case. Do terénu je to na pytel, a když vyrazíš někam dál po špatných cestách, je rozhodně lepší rolka. Buď bmw, nebo Touratech, příp. Wunderlich. Pokud bys trval na top case a chceš jezdit offroad, kup si hliníkáč, ten bmw plasťák je tak na silnici.
Rukavice (enduro) mám na léto Alpinestar, s protektorama kloubů a větráním a taky bych neměnil.:-)
myslis ze ten bmw plastak nevydrzi ledci offroad?
To by mne trochu stvalo, vzhledem k tomu, ze to stoji cca 12 litru - DPH.
Ja ale kazdopadne potrebuju nejakou prepravni kapacitu, protoze GSo nebudu pouzivat jen na bloumani po cizine ale z poloviny jako dopravni prostredek po a v okoli praglu. Takze proste musim mit urcitou prepravni kapacitu pripravenou ted hned na pouziti. Aprilka ma ruzny kapsy a prostor pod sedlem...
A hodilo by se, abych si nemusel kupovat dalsi cestovni sadu boxu :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mrkni se na velky tankbag VP45 (90l) - teď nevím jesli je to Touratech nevo Wunderlich - který je na lehce odepínatelném zipu
jde o opravdu moc dobrý způsob:
1- základna se nechává na motorce nastálo (něco jako chránič nádrže) a podle potřeby přidáš buď jenom tankbag, který lehce odepneš a vezmeš do ruky (podstatně lehčí způsob odepínání než BMW tankbag!!!!), nebo přidáš i ty postraní kapsy (zipy a kšír) a zdvojnásobíš kapacitu (ty postranní můžeš mít stále s sebou složené v takbagu, nezabírají žádné místo)
cena kolem 200E, ale na každodenní ježdění je to to nejprávnější!!
tím ušetříš dost peněz a za ušetřené bych se pomalu vrhal na postranní hliníkáče a obyčejnou rolku dozadu, což je (rolka) vcelku levná záležitost
můj návrh je do plastických vůbec nejít, sám jsem měl topcase na minulé GS (byla v ceně) ale jinak bych si ji nebral (jo a kamarádovi vypadla při jízdě po asfaltu!!!) Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ahoj, koupil jsem Alpinestary, ktere se mi zacali po peti projizdkach parat, takze jsem je vratil. Koupil jsem pak za tretinu ceny rukavice stejnych paramteru od Polednika a jsou super.
JohnyT napsal:
Ahoj, koupil jsem Alpinestary, ktere se mi zacali po peti projizdkach parat, takze jsem je vratil. Koupil jsem pak za tretinu ceny rukavice stejnych paramteru od Polednika a jsou super.