Tak po case zase update.. rozsiril jsem staj Rikal jsem si, ze kdyz treti moto tak at je aspon trochu jina nez ty ostatni, navic trial/elektrika mi prijde jako dobra kombinace, na dojezdu az tak nezalezi, protoze stejne clovek nejede z bodu a do bodu b, je to tichy takze se s tim da skakat i nekde po lese a nikoho to neprudi plus muze mit clovek obe ruce levy a stejne to "nechcipne".. a velmi me bavi, ze kdyz prijedu domu, tak to umeju, pichnu na nabijecku, namazu retez a udrzba je hotova..
Electric Motion 5.7 Sport
O vikendu jsem ji vytah na prvni test, no rozhodne je to neco jinyho ale zabava s tim bude...
No a kdyz uz jsem v tom, tak jsem se konecne dokopal udelat dalsi video v cestine, zejmena protoze jsem byl linej delat titulky na 20 minut myho tlachani... ale slibuju, ze je tam i nejaka krajina a parkrat lehnu, takze je duvod na to koukat
Někde už jsem ti tady psal,že pro tebe bude nejlepší trialka,jen jsem nemyslel elektriku.Jak se na tom jezdí,máš porovnání s normální trialovou motorkou kolem 300 ccm?Moc se mi líbí jak jsi se posunul z lítání s těžkým "endurem" po vaší krásné přírodě,přes lehké enduro až k motorce,která je na vaše "bláznění" nejlepší. .
co je hodně zajímavý a tohle video to dokazuje: každý z nás má svůj vlastní tón hlasu pro jiný jazyk, který naprosto podvědomě změníme... a můj osobní názor, tvoje češťina má daleko příjemnější tón, než angličtina... mnohem líp se mi to poslouchá.
jinak je vidět, že vás ten instruktor hard enduro něco přiučil
pod trvalým dohledem
PavelDR napsal:
Někde už jsem ti tady psal,že pro tebe bude nejlepší trialka,jen jsem nemyslel elektriku.Jak se na tom jezdí,máš porovnání s normální trialovou motorkou kolem 300 ccm?Moc se mi líbí jak jsi se posunul z lítání s těžkým "endurem" po vaší krásné přírodě,přes lehké enduro až k motorce,která je na vaše "bláznění" nejlepší.
Tak ja uz jsem o tom uvazoval docela dlouho, akorat se mi nechtelo resit udrzbu dalsi motorky, michat 2t smes atd atd.. a kdyz se tohle objevilo jako ojetina na prodej tak jsem po tom skocil.. plus to ma i potencial ze kdybych to privez zpatky do cech tak s tim muzu jezdit za barakem a nikdo by nemusel prudit, kdyz to nedela kraval.
Primy srovnani nemam, ale urcite to ma mensi vykon (papiry rikaj 10kW) a tim ze to nema prevodovku tak to zacne ztracet dech jak se zacnes blizit max rychlosti. Na krosce jsem zvyklej klidne v 50ti pres spojku zvednout predni kolo pres hupy, to tohle neumi, ale taky to na to neni staveny. V malejch rychlostech to ma kroutak jak krava, takze se to bez problemu stavi na zadni jak potrebujes, plyn ma krasnou plynulou odezvu..
Da se na to pridat klasicka spojka, tzn progresivni davkovani, je to v podstate jenom dalsi potenciometr v serii s plynem, dokonce to vyrabi a prodava nejakej cech. Zatim to zkusim bez toho, kdyz mi zacne spojka chybet tak ji muzu dokoupit..
Jinak tlusta berta (abych na ni nezanevrel) je ted v servisu na transplantaci kycelnich kloubu S tim se pochlubim az to bude hotovy, snad uz tenhle tyden..
Miguel napsal:
co je hodně zajímavý a tohle video to dokazuje: každý z nás má svůj vlastní tón hlasu pro jiný jazyk, který naprosto podvědomě změníme... a můj osobní názor, tvoje češťina má daleko příjemnější tón, než angličtina... mnohem líp se mi to poslouchá.
jinak je vidět, že vás ten instruktor hard enduro něco přiučil
Ja se sam nemuzu slyset kdyz mluvim anglicky, takze ti to vubec nemam za zly Nicmene porad kdyz se podivam na to kdo na ty moje videa kouka tak tam prevazuje cizina, takze holt vetsina bude v EN..
A jeste jeden poznatek... Slapacka nema jediny svetlo, klakson, zrcatka, blinkry... a stejne jsem ji nechal prehlasit jako plne "street legal" Tady to fakt nikdo neresi, hlavne jsem to chtel proto kdybych sel trenovat balanc nekam na parkoviste za barak a nekdo prudil tak jsem na verejny komunikaci a mam motorku na cislech... holt jinej kraj..
Obcas slysim "ty tomu davas zabrat, od tebe bych jetou motorku nekoupil".. pravda, davam tomu zabrat, ale taky jsem dost citlivej na to, kdyz neco nefunguje tak jak ma a resim to. Tlusta berta dostala komplet novou sadu od Touratechu, zitra vyrazim smerem Grand Canyon, tak jsem na to zvedavej, jakej to bude rozdil..
šel jsi na těch původních někdy na dorazy? jsem zvědavý na review, každopádně do nich chci jít taky... hlavně kvůli možnosti ovládat výšku za jízdy.
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
šel jsi na těch původních někdy na dorazy? jsem zvědavý na review, každopádně do nich chci jít taky... hlavně kvůli možnosti ovládat výšku za jízdy.
blby je jak se BMW ted (udajne) stavi na zadni pri updatech firmwaru u motorky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
Bylo mi to vyvracováno dokonce i v Renocaru.
co vyvracovano? ze ten update klidne udelaj i kdyz mas Tractive?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak zatim mam na nich najeto asi 400km po silnici a 150km v terenu, takze to berte ciste jako prvni dojmy.. mozna bych to jeste predeslal tim, ze jsem k nim prisel trochu se stestim, motorka mela rozsirenou zaruku a ta pokryla vymenu tlumicu (stary uz to mely po 50 tisic km za sebou), tim padem bych rek ze jsem docela nezaujatej na rozdil od nekoho kdo do nich nasypal 80 tisic czk a tim padem jsou pro nej svaty
- Nechal jsem je nastavit na moji vahu (~80kg) a styl jizdy (ehm..), zatim jsem si nehral s nastavenim (krome ESA)
- Neni to kouzelnej letajici koberec. GS je porad mrcha tezka a kroska z nej proste nebude. Kdo ceka ze zazracne zmenej komplet motorku bude zklamanej.
- Nejvetsi rozdil vidim v tlumeni odskoku. Kdyz clovek skoci, nebo prejede hrbol tak se motorka o dost rychlejs zklidni..
- O dost lip se chovaj na sutrech, zejmena ve stoupani. S puvodnima tlumicema jsem cejtil ze pod plynem odskakuje zadni kolo a nehrabe to jak by melo, s temahle ma clovek docela primo odezvu mezi plynem a jak se moto chova.
- Moto se o par cm zvedla i na nejnizsi nastaveni, vidim to na uhlu stojanku a parkrat me to prekvapilo kdyz jsem dal nohu dolu na krizovatce
- Nevim jestli OEM tlumice maji separatni ventily pro rychlou a pomalou kompresi, ale u tehle je dost jasne citit, ze se schovej rozdilne pri zhoupnuti a kdyz dostanou tvrdou ranu. Ve vysledku je to dobre fungujici kombinace komfortu a ovladatelnosti. Uz se mi podarilo dostat predek na doraz, nastesti docela v maly rychlosi kdyz jsem prehlid rygol (a mel jsem je nastaveny na nejmensi preload(jedna prilba)/soft damping)
- ESA funguje na 100%, nakonec Tractive vyvinul ESA pro BMW tak by asi melo...
- Vymenil jsem si na chvili moto s manikem kterej ma fungl novy GS abych neporovnaval jenom proti mym jetym tlumicum, vsechno vys porad plati.
Obecne je to rozhodne prijemna zmena (aby ne za ty prachy), GS mi pripada stabilnejsi, teren to zehli o dost lip (zejmena maly rychly odskoky - sutry, valcha atd), predek je citelnejsi, zadek lip prenasi vykon na zem v terenu.
Nicmene - nevim jestli ma smysl do nich jit kdyz clovek vylozene nenarazi na limity BMW tlumicu (tzn. 150kg manik se zenou a kuframa) nebo pokud se nechystate na cestu kome sveta a je dulezity aby prezily 40 tisic km s minimalni udrzbou. V situaci, kdy je potreba tlumice vymenit, tak se to rozhodne vyplati, original jsou ve finale jeste drazsi. Jinak pokud vas pali 80 tisic v kapse tak bych radsi koupil krosku jako doplnek k GS, nez se z nej snazit udelat stroj na vsechno...
Jo a dali mi i k nim i touratech nalepky, ty jsem dal na padaky a konecne si pripadam jako opravdovej adventure jezdec
Upravil Plawa dne 21.05.2018 02:03
Plawa napsal:
- Vymenil jsem si na chvili moto s manikem kterej ma fungl novy GS abych neporovnaval jenom proti mym jetym tlumicum, vsechno vys porad plati.
konecne to nekdo otestoval poradne ... (y)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vedro padlo na zem... maximum co jsem zatim videl bylo 47 C, nicmene minulej tyden zacalo obdobi destu, takze teplota sice spadla na krasnych 40 ale s tim prisla i vlhkost, takze ted uz to tady neni pec, ale sauna
Nicmene se snazim porad nevypadnout z rytmu, po ranu kdy je jeste snesitelne tak trenuju balanc za barakem.. je to sice jenom maly parkoviste, ale i tam se da najit par "prekazek"...
YouTube Video
Minulou stredu jsem tam prijel, zajedu za barak a rovnou pred nos dvou policajtum.. tak jsem je slusne pozdravil, rek jsem jim co tam delam, akorat mavli rukou a poprali mi peknej den..
Vzpomnel jsem si, ze jsem nikdy neudelal video z unora, kdy tu byl Peter Weiss (viz videa z jeho treninku), den predtim jsem s nim vyrazili do terenu at se chlapec predvede co umi.. no docela umi
ty jo trial (y)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2