Alda napsal:
Tak jen doplnim, ze muj uvodni problem je konecne v cajku.
Stacila banalita, naprogramovat 12V zasuvku a vsechno chodi.
Jen skoda, ze se to vleklo pul roku, ale uz ma dusicka klid
Bylo to nejake pomrdane v jed otce byla porad akcni neusnula. Proste ta motorka je plna elektroniky.
Jedina good elektronika je asistent razeni ten je super. Montoval jsem to minulej tyden a zkusebni jizdu si uzil.razeni nahodu dolu bez spojky jak na novem rt
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jedina good elektronika je asistent razeni ten je super. Montoval jsem to minulej tyden a zkusebni jizdu si uzil.razeni nahodu dolu bez spojky jak na novem rt
servisak napsal:
Alda mel problem se zasuvkou a s vybijenim baterky prehral.se soft a provedla kalibrace zasuvek a je to oukej
Milane,to jako že zásuvka v které nebylo nic zapojeno,vybíjela baterku?To je nemožné,ten proud přece musel někam téct.
Je to zavada, kvuli ktery jsem mj. zalozil tenhle thread, takze je to popsany v uvodu.
Smysl to dava, jak pise Milan. To, ze byla zasuvka pod proudem melo duvod v tom, ze bezelo neco jinyho, co uz spotrebu melo.
Eman_ napsal:
To rychlo razeni je podobny jako u s100rr?
u RR nejde řadit dolu.
Tak, tak. Je to dáno "elektronickým" plynem. Motorka si při podřazování sama (na "povel" z jednotky) "vrkne" plynem. Ten u S1000RR (nebo i u K1300R,S) není - tam je klasické plynové lanko (bowden).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
[quote]servisak napsal:
Bylo to nejake pomrdane v jed otce byla porad akcni neusnula. Proste ta motorka je plna elektroniky.
Jedina good elektronika je asistent razeni ten je super. Montoval jsem to minulej tyden a zkusebni jizdu si uzil.razeni nahodu dolu bez spojky jak na novem rt
Od jakých otáček při řazení nahoru asistent na GS funguje? Díky M.