ruda napsal:
Na tomhle "problému" je k naštvání hlavně to, že např. u Hondy NTV700 Deauville, na které jsem jezdil a která stojí polovinu brambory, tyhle problémy nebyly. Proto mne to tak "sejří"...
nevim, kolik mas najeto, ale moje LC se postupem casu blizi zvukama 1150
mmch souseduv starsi Ford Ranger -- taky s kardanem -- ma podobnej zvukovej projev.
no fakt.. slysim ho balkonovejma dverma pravideln po seste, kdyz se vrazi z Praglu z arbeitu...
VELMI podobny zvuk 1150
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bob napsal:
zvuky vem cert hlavne at ti nelehne altik nema rad teplotu v zacpach nad 30st v bmw vydali vorschrift pouzivat Lc jenom do 30st
no pokud jsem tak zaslech, tak se tech ALTu vy..lo naprosty minimum zatim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no fakt.. slysim ho balkonovejma dverma pravideln po seste, kdyz se vrazi z Praglu z arbeitu...
VELMI podobny zvuk 1150
zvuky vem cert hlavne at ti nelehne altik nema rad teplotu v zacpach nad 30st v bmw vydali vorschrift pouzivat Lc jenom do 30st
To ještě TT nenabízí vodou chlazený alternátor do vodou chlazeného motoru? Tak šup do toho! Za nápad ale chci nějaké všimné (beru i eura). Koupíš v Boschi, přidáš 240% a prodáš jako doplněk TT.
Už nevídáme v zácpách uvařené Škody 120, budeme tam potkávat 120tky LCčka.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Už nevídáme v zácpách uvařené Škody 120, budeme tam potkávat 120tky LCčka.
ty ses ale dneska drzej...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Omlouvám se, občas se něco nepovede každému. Tohle mi ale přišlo návrat do let 60tých u vývoje motocyklu Ural. Alík funguje normálně v ca. 40-70st.Celestýna a je vždy blízko motoru. Tak pokud je problém 30st. vzduch nad asfaltem,tak soudruzi v NDR asi někde udělali chybu. Pokud je to pomluva, tak OK. Taky mám GS s převodovkou, která zaručeně zdechne v 40tis km a najela 140 a stále ma origo všechno.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ok, takže vlastně nic nového. Nikdo na nic nepřišel, žádný vylepšení nebo úprava apod. Myslím že pokračovat v tohle vlákně a dávat prostor příspěvkům jako: ..soudruh z NDR udělal chybu ... apod nemá smysl. Toho hnoje je dost a dost tady všude
BMMW R1200GS LC 2014
Jen poznámka pro pobavení k japonským moto - Deauville měl brácha, já měl CBF1000. Vždy jsem říkal, že pokud budu chtít jinou motorku, tak LCčko, protože má kardan a nesypou se altíky (mne Honda se spáleným statorem nechala na SLO/HR hranicích - ve čtvrtek zdechla, v sobotu jsem montoval nový stator dovezený z Ljublany - měl jsem při té smůle až neskutečné štěstí na místního prodejce ojetých moto, který mi poskytnul svoji dílnu a sehnal a nechal nový stator dokonce za nákupku z Hondy. Až po koupi vysněného LC jsem zjistil, že už má spojku i altík, kterému "občas odejde stator", v olejové lázni - a kardanu do dokonalosti "cosi chybí". No, ale už jsem si zvykl... a jízdu si jen užívám a rachot neřeším. Jak se říká o závadách: "Malá nevadí a velká se projeví"
Upravil Ruda dne 07.05.2018 18:17
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Ruda - ja mam velmi podobnú historiu ako ty
V mladosti Pionier, kývačka, 634 (vojenská), po svadbe dlho nič až som sa konečne k moto vrátil a kúpil CBF1000F. Skvelá moto na cestovanie, mám s ňou krásne zážitky, spoznal nových skvelých ľudí (v ČR). Problémy s alternatormi (statormi) sú známe,mne sa vyhli, ale možno počká na nového majiteľa. A v roku 2016 výmena za LC
Ten alternátor / stator je asi jediný známy problém CBF1000F (aj CBF1000).
LC má svoje známe problémy (ja už som v záruke menil prednú brzdovú pumpu, kalibrácia quickshifteru, zavzdusnena zadná brzda, rachot od kardanu...)
Ale ja tu LC milujem napriek tomu, ked všetko funguje je to výborný stroj!
Nemám GS ale 1200st to samé klepání ťukání do stupaček najeto 36000km zkoušeli jsme tahat za předek zadek hledali vůli a nic nenašli-neřeším zrovna tak pazvuky od kardanu jen se vozím tankuji každých 300km a užívám si
No, tak na 1200 GSA/08 jsem se s pazvuky taky pořádně natrápil. Nejdřív jsem se s tím dlouho vyrovnával, pak jsem poutahoval úplně všechno, ale furt něco klepalo... Nakonec jsem našel poslední 3 zdroje a je klid. Třeba Vám ušetřím hodně času při pátrání:
1. Upevnění světla- fajn, že je odpružený, ale klepe se buď samo, nebo kabeláž uvnitř, nebo okolní plasty. Pomohlo až oddělení plastů pomocí kousků pryžové hadice:
Dawid přiložený následující obrázek:
[89.61Kb]
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
2. Za jízdy po nerovnostech se zákonitě klepou oba stojany. Vyměnil jsem dorazovou gumu na hlavním stojanu za měkčí. Použil jsem nějaký malý silentblok z běžných autodílů (jednu stranu s M6 jsem odříznul)- nevím, kde se kupuje, měl jsem doma...
Dawid přiložený následující obrázek:
[84.01Kb]
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
3. Bočák mně potrápil dost, nejde tam dát žádný silentblok, je tam málo místa- stojan by byl polovyklopený. Navíc tenhle stojan bývá většinou už "vykloktaný", má obrovskou boční vůli. Nakonec tam šla hezky provléknout stahovací páska, na kterou jsem ještě kvůli vyměkčení navlékl kus měkké bužírky (pozor, aby nebyla tlustá-aby zase stojan nebyl vyklopený). Kupodivu tohle řešení stále dobře drží a to i na "vyklepaných" cestách. Toto odhlučnění pomohlo se zvuky zásadně. (obrázek je kvůli velikosti natočený o 90st doleva)
Je to všechno takový domatech, ale funguje to a je klid...
Dawid přiložený následující obrázek:
Mam presne ten isty problem. Nikdy som nemal takuto motorku a vzdy len japonci. Teraz som zbadal co je stredovek
Ked idem sam, nic necitit, ak sme dvaja tak to klepe a vibruje do stupaciek po nerovnostiach a hlavne pri prepruzeni. Ale asi to je normalne ako citam tak sa s tym ucim zit.
R1200GSA 2006
Killbydeath napsal:
Mam presne ten isty problem. Nikdy som nemal takuto motorku a vzdy len japonci. Teraz som zbadal co je stredovek
Ked idem sam, nic necitit, ak sme dvaja tak to klepe a vibruje do stupaciek po nerovnostiach a hlavne pri prepruzeni. Ale asi to je normalne ako citam tak sa s tym ucim zit.
R1200GSA 2006
Vyssie su spominane aj kadejake pazvuky aj u starsich, cize ja to neviem realne porovnat, ale prejav presne ako sa tu opisuje...este som to nerozobral, ale vadi mi to, cize to pojdem pozriet