Dotaz asi na servisáka, možná Tondu, popř. kdokoliv budete vědět . V horní části kluzáků přední vidlice jsou malé šroubky, kterými po povolení unikne, nebo se nasaje něco vzduchu. Jak se nastavují? Při zatížení, nebo při vyvěšení vidlice? Mám pocit, že to má vliv na nestabilitu stroje. Díky.
Díky. Tondové odpovědi teda moc nerozumím. Na chycení trubky to nemá pražádnej vliv. Takže v půlce zdvihu, to by asi znamenalo, že si na to sednu, povolím a utáhnu. Je to tak?
Pistolnik:
Sundáš nahoře na brejlích zátku , povolíš matici (č. 5 na odkazu https://www.realo...1427684743 ), vysuneš kousek trubky z brejlí, povolíš šroubek, stlačíš trubku cca do půlky, utáhneš šroubek, nasuneš trubku do brejlí, dotáhneš matku, nasadíš krytku - pochopil? Práce na 5 minut. Stejně uděláš i druhou trubku.
Na tomto odkazu - krytka č.8, matice č.7 https://www.realo...Id=31_1035
Upravil Tonda dne 27.09.2018 12:10
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
To jo, ale dost blbě se to dělá, když na LC sedíš a chceš to stlačit do půl zdvihu. Takhle je to naprosto bez námahy.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
No právě. Proč bych povoloval nahoře matky? Ty šroubky čučí přímo na mě, resp. tam, kam si je otočím - tyčkama se dá volně otáčet. Mám je přímo pod rukou, může je povolovat a utahovat jak chci a přitom dělat na mašině třeba kotrmelce. Jen mi šlo o to, jakou tam vlastně mají funkci a ve které poloze se mají odvzdušnit (resp. zavzdušnit). V Renocaru si nejsou jistí.
To, že se s trubkama dá otočit a šroubek si tím natočím k sobě je jasné - to pro mě opravdu není žádná novinka :-). Já to tak dělám proto, jelikož i když na motorku (LC nebo jiný typ s teleleverem) sednu, tak ji "neprosednu" se svojí váhou (80kg) tak, abych se dostal na cca půl zdvihu, stihnul povolit šroubek na odvzdušnění, zase ho dotáhnul. A např. stahovat motorku kurtnou ke zvedáku abych trochu víc stlačil tlumič mi zabere víc času než povolit matky. Takže asi tak ;-). Jestli seš větší pořízek a do půlky zdvihu to prosedneš, tak není co řešit :-).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Nene. V pohodě. Díky za radu. A jakou to má vlastně funkci? Paradoxně se mi zdá motorka stabilnější, když nechám odvzdušnit při vytažených vidlích - motorka na centrálu.