Tonda napsal:
Chápu to tak, že chceš překopat telelever na klasickou vidlici?
ano, sehnal jsem takovou bramboru, a kdyz uz ma rozbitej predek tak se chci pokusit tam naondulovat marzochu a 21'' z Quoty.
Upravil Pama dne 18.12.2018 21:57
Před pár lety jsem s Joem jednu přestavbu realizoval:
Viz. tady od příspěvku č.2177: https://www.bmwgs...start=2160
Nebo tady od této fotky pokračovat dále: https://tonda1200...CN2245.jpg
Já i Joe jsme z okolí Brna.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
jo a má to na motorce i místní člen Barborina z Kroměříže. Ani flašku mi za dohození nedal :-P Tak třeba to k němu budeš mít blíž
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
No sice se to tvari jednoduse, ale zas takova legrace to neni.
Zacinalo se s motorkou tomase z tt, napasovat a zproviznit vidlici z 450wr byl desnej kriz. Pak jsem tech prestaveb delali jeste asi 5 a ted se v okoli dalsi 3 chystaj.
Prvni a nejzasadnější je vybrat spravnou vidlici. Zapomen na ruzny krosky, to moc fungovat nebude, nebo se musi komplet predelat vnitrek. Dalsi vec je ten ram a k tomu vhodne bryle, aby ta motorka aspon trochu zatacela. Coz se o ty rudovy rict rozhodne neda.
Kdyby neco klidne napis nebo zavolej
Upravil milan enduroskola dne 19.12.2018 11:56
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
milan enduroskola napsal:
...Dalsi vec je ten ram a k tomu vhodne bryle, aby ta motorka aspon trochu zatacela. Coz se o ty rudovy rict rozhodne neda...
Ruda to dožene řízeným smykem zadního kola...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Pama - brejle na Rudové motorce nejsou určitě ideální kvůli rejdu, ale zase s jistotou můžu říct, že mají rejd lehce větší nebo minimálně obdobný jako třeba u KTM LC8.
S nastavením vidlice je třeba si pohrát - chvíli to trvalo, laborovalo se s pružinami, hustotou oleje....
Rám dělal někdo od "Čárina", kontakt má Joe. Co se týče zpracování - neměl jsem výhrady, svařeno precizně, vše sedělo jako "p.r.d.e.l na hrnci".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
no ja teda rudy motorku jen tlacil a kulatak by mi byl malej, zlatá ktm :-)
to ladění vidlic taky není žádný med, kromě pruzin je třeba zmenit i planzety, jinak to vůbec netlumi. je to sice asi 100x lepsi nez original rameno, ale po nejake dobe clovek zacne ladit....
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
milan enduroskola napsal:
no ja teda rudy motorku jen tlacil a kulatak by mi byl malej, zlatá ktm :-)
to ladění vidlic taky není žádný med, kromě pruzin je třeba zmenit i planzety, jinak to vůbec netlumi. je to sice asi 100x lepsi nez original rameno, ale po nejake dobe clovek zacne ladit....
Mildo, meleš ptákoviny. Jezdím s tím normálně mezi kuželema.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
milan enduroskola napsal:
no ja teda rudy motorku jen tlacil a kulatak by mi byl malej, zlatá ktm :-)
to ladění vidlic taky není žádný med, kromě pruzin je třeba zmenit i planzety, jinak to vůbec netlumi. je to sice asi 100x lepsi nez original rameno, ale po nejake dobe clovek zacne ladit....
Milane a jaky vidlice by jsi doporucil na takovou prestavbu .
Nejlepsi rejd hp2, funkce uspokojiva.
Druhej nejlepsi rejd f800gs. naladit vnitrky byl kriz neb vidle neni stavitelna. Zato ma dva kotouce.
Nejlip funguje ktm 950 a 990 se zdvihem kolem 26 cm. Verze r a s. Diky tvaru bryli je ale horsi rejd. Dva kotouce.
Vidle ktm lc8 s nizsim zdvihem kolem 22cm byla stabilnejsi na dalnici. V terenu zdvih nicim nenahradis...
Nejhorsi na funkci i rejd byly vidle z exc. Uzke bryle neumoznovaly dostatecny rejd a vidle i s tvrdsima pruzinama nefungovala dobre. Musely se menit i planzety. Dalsi vec, ze jeden brzdic opravdu moc nebrzdi.
Ja mam upravenou hp2 vidlici s jednim brzdicem a musim tam mit 320mm kotouc a stejne to moc nebrzdi. Je to jen dvoupistek jak u dakara.
Takze za me nejlepsi ktm lc8 s tim nejvyssim zdvihem cca 26cm.
Na takovy kompletni predek s kolem a brzdicema si ale priprav tak 35000.
Tohle je moje zkusenost. Nikomu ji necpu.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
[/quote]
Mildo, meleš ptákoviny. Jezdím s tím normálně mezi kuželema.[/quote]
Dyt jsme to resili spolu na vystave. Ten rejd je proste malej.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Ja mám vidlici s kolem vybranou, marzocha z MG Quota 1000, asi neni nej, ale mela by fungovat a je z podobně stavjeneho stroje, navic mam i krk rízeni.
co by mi pomohlo, tak pokud už má někdo přípravek na rám a zkušenost s geometrií úhlu krku a závleku kola....
To neni upside ale klasicka vidlice, tam s rejdem problem nebude
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Mildo, meleš ptákoviny. Jezdím s tím normálně mezi kuželema.[/quote]
Dyt jsme to resili spolu na vystave. Ten rejd je proste malej.[/quote]
Rejd je menší, to máš pravdu, ale trága to není. Trošku upravíš styl jízdy a je to. Pokud s tím nemotáš malej poloměr, tak to jde. Hezké Vánoce
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Pročti https://www.touratech.cz/html/projekt_tk.html jestli stranky jeste funguji. Uhel by mel byt stejny... Ale jak psal Milan Holy, ktery o tom vi asi nejvic vazne to neni takova sranda jako se to zda. Aktualne mam pripravene veci na prestavbu 1100GS a cekam na krk. Resime to spolecne jeste s jednim kamaradem. Jestli nemas jeste ten zminovany krkoram, muzu se zeptat jestli by si se nemohl pridat a vyrobilo by se jich o jeden vic. Treba by to cenu trochu snizilo. Ale pocitej cca 20tis.