Zachytil jsem v ČMN článek že od roku 2012 chystá BMW do Geesa motor vodou chlazený. Důvodem je Euro 4 a to i když zelení u nás neuspěli.Vzducháče nemají tak ustálené teploty a plus vody bude i možnost výraznějšího nárůstu výkonu.Co vy na to milovníci GS evergreenu?
že pokrok nezastavíš, postupně se vytratí kouzlo jednoduchosti. Letos vyměnili hlavy časem přijde voda. Nic nenaděláš. Ano budou lepší emise větší výkon. A ti co budou mít doma modely současné modely budou zase vyprávět jak jsou o proti novým skvělé, stejně jako to dneska slyšíme od majitelů 1100 a 1150
JARDAJBC napsal(a):
Zachytil jsem v ČMN článek že od roku 2012 chystá BMW do Geesa motor vodou chlazený. Důvodem je Euro 4 a to i když zelení u nás neuspěli.Vzducháče nemají tak ustálené teploty a plus vody bude i možnost výraznějšího nárůstu výkonu.Co vy na to milovníci GS evergreenu?
no jsem zvedavy jak odvazni v prepracovani cumaku a spol budou...
kazdopadne zajimava info..
tak za 2-3 roky chci stejne koupit osmikilu sestricku...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
JARDAJBC napsal(a):
Zachytil jsem v ČMN článek že od roku 2012 chystá BMW do Geesa motor vodou chlazený. Důvodem je Euro 4 a to i když zelení u nás neuspěli.Vzducháče nemají tak ustálené teploty a plus vody bude i možnost výraznějšího nárůstu výkonu.Co vy na to milovníci GS evergreenu?
Jestli k tomu skutečně dojde, svět se sice nezboří, ale bude na světě zase o jeden živočišný druh méně.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
vlada-gsa napsal(a):
že pokrok nezastavíš, postupně se vytratí kouzlo jednoduchosti. Letos vyměnili hlavy časem přijde voda. Nic nenaděláš. Ano budou lepší emise větší výkon. A ti co budou mít doma modely současné modely budou zase vyprávět jak jsou o proti novým skvělé, stejně jako to dneska slyšíme od majitelů 1100 a 1150
Ale vždyť ony ty 1100 a 1150 jsou v lecčems opravdu skvělé - v jednoduchosti je nejenom síla a krása, ale i menší pořizovací a provozní náklady (např. snadnější a levnější opravitelnost) a při jisté snaze i něco jako nesmrtelnost
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
JARDAJBC napsal(a):
Zachytil jsem v ČMN článek že od roku 2012 chystá BMW do Geesa motor vodou chlazený. Důvodem je Euro 4 a to i když zelení u nás neuspěli.Vzducháče nemají tak ustálené teploty a plus vody bude i možnost výraznějšího nárůstu výkonu.Co vy na to milovníci GS evergreenu?
Jestli k tomu skutečně dojde, svět se sice nezboří, ale bude na světě zase o jeden živočišný druh méně.
treba to bude vodou chlazeny boxer?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ty Eura 3, Eura 4 atd. stejně nic pořádně neřeší, bude to nakonec stejně chtít radikální změnu a tou může být pouze přechod na jiný druh pohonu.
Já už tu benzínovou éru nějak doklepu s tím, co mám, a budu-li živ a zdráv, spíš než X-tou variaci na obehrané téma si třeba někdy v budoucnu pořídím v té době už snad běžně dostupnou a vyšlechtěnou elektromotorku, výkonově srovnatelnou se stávajícími motocykly se spalovacím motorem a s přijatelným dojezdem... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Dovi napsal(a):
Ty Eura 3, Eura 4 atd. stejně nic pořádně neřeší, bude to nakonec stejně chtít radikální změnu a tou může být pouze přechod na jiný druh pohonu.
Teď jsi mě vyděsil...
Jdu na zahradu a kopu díru pro cisterny na benzin. Já chci, aby motorka voněla benzinem a ne že bude smrdět elektrolytem, nebo že tam budu cpát tužkový baterky...
Dovi napsal(a):
Ty Eura 3, Eura 4 atd. stejně nic pořádně neřeší, bude to nakonec stejně chtít radikální změnu a tou může být pouze přechod na jiný druh pohonu.
Teď jsi mě vyděsil...
Jdu na zahradu a kopu díru pro cisterny na benzin. Já chci, aby motorka voněla benzinem a ne že bude smrdět elektrolytem, nebo že tam budu cpát tužkový baterky...
ty mas vyfuk/odfuk zaveden na komoru ridice nebo jak prosimte citis za jizdy benzin?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dovi napsal(a):
Ty Eura 3, Eura 4 atd. stejně nic pořádně neřeší, bude to nakonec stejně chtít radikální změnu a tou může být pouze přechod na jiný druh pohonu.
Teď jsi mě vyděsil...
Jdu na zahradu a kopu díru pro cisterny na benzin. Já chci, aby motorka voněla benzinem a ne že bude smrdět elektrolytem, nebo že tam budu cpát tužkový baterky...
Já Tě docela chápu, ale ona je jedna věc, co my chceme nebo co bychom rádi, a druhá věc je , co pro nás budoucnost chystá respektive jak moc rychle si jako lidstvo svojí činností řežeme pod sebou větev.
Je nás holt na světě už docela dost a donekonečna se ta naše matička Země drancovat nedá, ale to si jistě uvědomuje většina lidí.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Dovi napsal(a):
Je nás holt na světě už docela dost a donekonečna se ta naše matička Země drancovat nedá, ale to si jistě uvědomuje většina lidí.
to mas pravdu, treba takova Afrika!
tu Allah seslal na zem jako specialni liduprazdnou rezervaci aby Bily muz mohl jezdit na svem motocyklu i jinde, nez z Prahy na Sumavu.. a kochal se.
kdokoliv mu v tom prekazi protivi se Bohu a bude po zasluze potrestan!
Upravil hicks dne 31.05.2010 19:16
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bratranec bol v Afganistane ako vojak...ked tam prisiel,tak chalani z USA sa rehotali,co to maju za auta...u nich kazdy jazdil na mercedesoch a slovaci a vasi chalani na V3S...ked tie medaky zacali kapat od tepla a prehriatej vody,tak nasi sa kludne pechorili na staruckych V3S-kach ...
a takto nejak si myslim,ze dopadne aj vodou chladene GS na dalekych cestach....v jednoduchosti je krasa....
Upravil scorpion dne 31.05.2010 19:37
Tak, jak jsou Američani pomýlení s V3S(dej jí pán Bůh věčnou slávu!),budou zastánci vodníků za čas pomýlení taky. Jen v určitých podmínkách a v určitém čase-jako V3S .
radsej by som upustil od vodou chladeneho boxera a nech ma aj mensi vykon,mne by to az tak nevadilo ako tam v motore cucat vacsi vykon na ukor spolahlivosti a spodneho krutaku....no ja teda neviiiiiiim
Se podivejte kolik dnes stojej posledni modely vzduchem chlazenych porsche a kolik prvni vodou chlazene.Bez ohledu na to,ze se vetsine tech prvnich vodniku ten motor posral.Myslim,ze bmw spoleha na to,ze timto zvysi prodej soucasnych modelu,protoze ho sposta lidi bude chtit koupit,dokud to pujde.A potom bmw od toho vodou chlazeneho modelu couvne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
JARDAJBC napsal(a):
Zachytil jsem v ČMN článek že od roku 2012 chystá BMW do Geesa motor vodou chlazený. Důvodem je Euro 4 a to i když zelení u nás neuspěli.Vzducháče nemají tak ustálené teploty a plus vody bude i možnost výraznějšího nárůstu výkonu.Co vy na to milovníci GS evergreenu?
Jestli k tomu skutečně dojde, svět se sice nezboří, ale bude na světě zase o jeden živočišný druh méně.
treba to bude vodou chlazeny boxer?
Ano mluví se o ležatém motoru vodou chlazeném. Tedy boxer vodník.
Ked bude najhoršie som za spísanie petície alebo zorganizovanie povstania za zachovanie klasických prvkov GS a to vzduchom (maximálne olejom) chladeného motora, ovládania smeroviek dvoma tlacitkami, plochého boxera, kardanu, buchotajúcej prevodovky a dvoch asimetrických svetiel