Vjetrnik napsal:
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné
* znacku
* vzhled & image
* spotrebu
* delsi servisni intervaly(!)
* vyhrivany gripy
* palubni pocitac
* pohodlnejsi sedlo
* lepsi tovarni obleceni
* mnozstvi doplnku
* CANBUS
* pomalejsi moralni zastarani (novejsi model)
* 17ka vzadu
* nizsi teziste
* necouhaji z toho valce = lip se klickuje po meste (tohle smerem na 12ku)
* vetsi rejd (oproti 990)
*** inzultace smazana ****
Upravil hicks dne 09.09.2010 22:46
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TAK MI REKNI, V CEM JE OSMIKILO LEVNA NAHRADA 12KY.
Nejen ja tvrdim, ze je typicke osmikilo hezci, nez 12GS a cca stejne, jako 12GSA.
tj. koupi osmikila ZDE ZISKAM.
namitky?
Upravil hicks dne 09.09.2010 19:00
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
proc by melo byt 800 proti 990 lepsi zrovna konkretne v
* znacku (asi neni myslena SPZ, ale posuzovat vlastnosti strije podle vrtule nebo pismenek mi prijde blbost ...)
* vzhled & image (image je chujovina, podle toho to muze hodnotit snat jen kovany metrosexual ...)
* spotrebu (kdyz sis koupil opici, musis mit na banany .... to ted rikam porad manzelce ktery sem koupil k narozeninam subaru impreza a ona vali osi ze se pod 10 na 100 nedostane ... ale chtela subaru, tak ma subaru a je spokojena ... )
* delsi servisni intervaly(!) (problem pro toho, kdo se zavazal je presne dodrzovat ... ona ta motorka rozpyt nejakejch par tisic unese bez problemu )
* palubni pocitac (dle meho prijemne, ale nice to have ... )
* pohodlnejsi sedlo(subjektivni zalezitost, kazdej muze mit jinak vymackanou prdel ... )
* lepsi tovarni obleceni (to uz s motorkou vubec nesouvisi ... )
* mnozstvi doplnku (i na 990 se da sehnat leccos pekneho k naveseni ... )
* CANBUS (je to vyhoda nebo nevyhoda?)
* pomalejsi moralni zastarani (novejsi model) (dost subjektivni hodnoceni, chystam se koupit veterana, ten je sice moralne zastaralej taky, ale co parady a radosti nadela ... )
* 17ka vzadu (je to vyhoda nebo nevyhoda?)
dospěli jsme k tomu, že osmikilo je jen návnada na 12ku... když člověk koukne po BMW enduru a mrkne na tu 650 ... a vidí, že je to holý za tu cenu, tak uvažuje co by dokoupil ale to už se, když přidá pár korun, blíží k 800... pak když už se smíří s tím co by za ní dal, tak si stejně domyslí pár doplňků a to už si říká, že by stálo za zvážení dát to do 12ky.. jenže se najdou i takový, co přestali v jistém okamžiku uvažovat dále a 800 si z rozmaru koupili :-D
Ale ne kluci, jen vás zlobím :-D
Slavek napsal:
* vzhled & image (image je chujovina, podle toho to muze hodnotit snat jen kovany metrosexual ...)
...balim na zitrejsi odjezd na Sicilii..
...takze jen v rychlosti co mne ZAUJALO...
...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
HonzaGS-SV napsal:
dospěli jsme k tomu, že osmikilo je jen návnada na 12ku... když člověk koukne po BMW enduru a mrkne na tu 650 ... a vidí, že je to holý za tu cenu, tak uvažuje co by dokoupil ale to už se, když přidá pár korun, blíží k 800... pak když už se smíří s tím co by za ní dal, tak si stejně domyslí pár doplňků a to už si říká, že by stálo za zvážení dát to do 12ky.. jenže se najdou i takový, co přestali v jistém okamžiku uvažovat dále a 800 si z rozmaru koupili :-D
Ale ne kluci, jen vás zlobím :-D
To byl přesně můj případ - šel jsem kupovat Dakara, vrazili mi tam prospekt nový 800, prej abych se přes víkend na to mrknul. Tak jsem ji v pondělí vzal, za rok prodal a koupil 12ku
PetrAT napsal:
bluesbery: no a teď teda v čem je ta 12ka lepší/horší ? Proč jsi do ní šel a jestli po roce nechceš třeba LC8?
To by bylo delší povídání , ale ve stručnosti -především kardan a telelevr,méně ostrá jednička a pro mě i lepší ovladatelnost,pohodlnější sedlo, bezdušové pneu, to byly důvody pro 12-ku.Je víc vhodná pro dlouhé cestování o které mi jde především. Osmikilo má kultivovanější chod motoru,asi i víc vhodnější do terénu. Měnit už nebudu, jedině snad za ADV.
Upravil bluesbery dne 09.09.2010 22:26
Slavek napsal:
* vzhled & image (image je chujovina, podle toho to muze hodnotit snat jen kovany metrosexual ...)
...balim na zitrejsi odjezd na Sicilii..
...takze jen v rychlosti co mne ZAUJALO...
...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!!
Promiň, ale tenhle nástřel jsem nemohl nechat bez povšimnutí. Co by Žižkovský kovaný buran a patriot na tvůj dotaz (samozřejmě směřovaný jinam):...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!! si dovoluji odpovědět:
devítku, šestpetatřicítku, malorážku, bič, tonfu a odhodlání tento slabý článek populace vymýtit
Jinak, osmikilo je fajn, rád jsem se svezl, ale sedlo se mě zařízlo mezi půlky a měl jsem pocit, že sedím na "oslu" Holt i Žižkováci mohou být rozmazlení pořádnou lavicí 1100GS
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
PetrAT napsal:
bluesbery: no a teď teda v čem je ta 12ka lepší/horší ? Proč jsi do ní šel a jestli po roce nechceš třeba LC8?
To by bylo delší povídání , ale ve stručnosti -především kardan a telelevr,méně ostrá jednička a pro mě i lepší ovladatelnost,pohodlnější sedlo, bezdušové pneu, to byly důvody pro 12-ku.Je víc vhodná pro dlouhé cestování o které mi jde především. Osmikilo má kultivovanější chod motoru,asi i víc vhodnější do terénu. Měnit už nebudu, jedině snad za ADV.
Šikovnej kluk
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Slavek napsal:
* vzhled & image (image je chujovina, podle toho to muze hodnotit snat jen kovany metrosexual ...)
...balim na zitrejsi odjezd na Sicilii..
...takze jen v rychlosti co mne ZAUJALO...
...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!!
Promiň, ale tenhle nástřel jsem nemohl nechat bez povšimnutí. Co by Žižkovský kovaný buran a patriot na tvůj dotaz (samozřejmě směřovaný jinam):...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!! si dovoluji odpovědět:
devítku, šestpetatřicítku, malorážku, bič, tonfu a odhodlání tento slabý článek populace vymýtit
ja si ale presto myslim, ze dulezite je... co rikaji Tve... dcery
Jinak, osmikilo je fajn, rád jsem se svezl, ale sedlo se mě zařízlo mezi půlky a měl jsem pocit, že sedím na "oslu" Holt i Žižkováci mohou být rozmazlení pořádnou lavicí 1100GS
mam snizene a je o dost placatejsi. Jako opravdu o dost...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PetrAT napsal:
bluesbery: no a teď teda v čem je ta 12ka lepší/horší ? Proč jsi do ní šel a jestli po roce nechceš třeba LC8?
To by bylo delší povídání , ale ve stručnosti -především kardan a telelevr,méně ostrá jednička a pro mě i lepší ovladatelnost,pohodlnější sedlo, bezdušové pneu, to byly důvody pro 12-ku.Je víc vhodná pro dlouhé cestování o které mi jde především. Osmikilo má kultivovanější chod motoru,asi i víc vhodnější do terénu. Měnit už nebudu, jedině snad za ADV.
nam jsi take rikal, ze do tebe sili tvoji kamaradi, co maji dvanactky ) takze to nesvadej jen na moto...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Neda mi to, abych neodpovedel, byt moj nazor stejne smysleni nikoho z vas nezmeni...
Postupne jsem vlastnil vsechny GS (650, 12 a 800). Kazda z tech motorek mela sve plusy i minusy. Musim rict, ze jako nejhorsi jsem hodnotil 650. Ta motorka mi nikdy nesedla a nemel jsem ji rad....
Porovnani mezi 12 a 800:
- cestovni pohodli: jednoznacne 12 vitezi. O tom neni pochyb. Pozice jezdce, sedlo, ochrana proti vetru. 800 jde sice dovybavit a pohodli zvetsit. Ale to same jde udelat u 12ky a jeste ji o chlup vylepsit
- podvozek. Hmmm.... Docela jsem byl prekvapenej, kdyz jsem kupoval 800, tak se mnou jel jeste jeden jezdec na zkusebni jizdu (na 12ce). V pulce cesty jsme si prohodili motorky. Docela me zarazilo, o kolik lepsi ma 800 tlumeni. 12ka poskakuje na nerovnostech (praskliny na silnici, vymoly, atd.). I kdyz jsem na ESA nastavoval vse mozne, 800 byla lepsi.
- motor. No, tezko porovnat. Kazdy z nich je uplne jiny. 12 ma klidnejsi motor, vhodny na dlouhe streky. Nicmene 800 nezaostava. Motor je vybusnejsi. Z te motorky mam pocit, ze proste "chce jet". Taky mi prijde motor na 800 vic hravejsi a zabavnejsi nez u 12ky. Ale at ten, nebo ten oba dva jsou vyborne.
- ovladatelnost: obe jsou dobre, tady bez preferneci
- vybava. 12ka ma navic snad jen ESA a kontrolu tlaku v pneu.
- hmotnost: 800 vitezi. Tech par desitek kg je opravdu znat
Kazda z tech motorek ma trochu jine ambice. BMW si delalo pruzkum trhu. Vypadlo jim z toho, ze na jejich motorkach jezdi prevazne postarsi strycove. A tak zacilili na mladsi segment trhu. A asi se jim podarilo.
Byt v Evrope, vubec bych se nerozmyslel a koupil 12. Preci jen dalnice, dalnice a zase dalnice. ALE na dlouhe cesty mimo civilazaci bych volil 800. Prijde mi bytelnejsi nez 12ka, nikde z toho necumi kabliky a miliony vselijakych konektoru.
Offroadove zalezitosti jsou na 800 mnohem lepsi. Byt 12ka projede nejspis to, co projede i 800. Ale neni pri tom takova zabava.
Ptal jsem se dealera, jak se 800 prodava oproti 12ce. Pry je to tak 8/10 (800/12). Pry jde prodejnost 800 dost nahoru a lidi ji zacinaj verit. Zacina 12ce slapat na paty. V EU to bude asi dost jiny. Tam bude mit 12 hodne navrch.
Tot asi vse, co muzu rict.
Vlaste ne, jeste jednu drobnost jsem zapomnel.
Jizda ve meste: naprosto s prehledem 800 vitezi. Dokonce bych rekl, ze motorky s 21" kolem jsou do mesta idealni. Diky velkemu prednimu kolu a celkove vyssi stavbe, vychazi riditka 800 (nejsirsi bod) nad zrcatka osobnich aut. Tudiz projedu i tam, kam by se 12 uz nevesla. Akorat ty 4x4 mi delaj trochu caru pres rozpocet, pac maj vys zrcatka. Nedavno jsem klickoval kolonou za 12kou a i jsem videl, o kolik vic mista mam okolo seba na 800.