boly tam kompet hrdla skrtiacich klapiek,ale zdadali sa mi presne take iste ako origo,len dal sa na ne z levej strany namontovat iny doraz plynoveho lanka-,v tom bol rozdiel.cele to stalo cca 180-200 E
Takže sa iba obmedzuje uhol otvorenia klapiek? Ja som si myslel, že sa menia aj vačky. Vychádzal som z toho, že F658GS má zdvih ventilov 7,2 mm a tá sa vraj dodávala ako 25 kW a u F800GS je okrem zmeneného časovania zdvih ventilov 9,64 mm. Ale F800R asi má iný charakter motora a tak môže mať aj inak postavené rozvody.
Tak po rozhovorech s inveltem, kteri se dotazovali i v nemecku je definitivne jasno. Set na prestavbu existuje, motorka uskrtit jde, ale neno to homologovane pro tenhle typ.
jardajerman@seznam.cz
Rozdil v tech hrdlech skrticich klapek u 25kw a plne verze je jenom v kladce na lanko,bohuzel nikoho nenapadlo tam dat dvojitou jak na 800 s/st tak se to musi cele vymenit.V zapadni evrope se 800 gs normalne legalne skrti na 25kw.A pokud je problem s origo restriktorem tak se to resi takhle
Upravil cechi dne 15.01.2011 07:23
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Nevím proč Invelt říká tohle, protože v Brněnským Renocaru s tím nemají problém. Řeší se to dorazem na plyn a vložením nějaký přepážky do sání. V momentě kdy ti to namontují dají ti papíry s kterýma zajdeš na úřad a můžeš vesele jezdit.