Cycliho zprávy z cesty po vlastech českých
Přidal Milos dne 05. August 2007
Cycliho zprávy z letošního poznávání České republiky:

4.8.2007 - Dnes úzkokolejka, Želiv, Nové hrady a kempink v Cetvinách. Počasí super. Spíme na louce u posedu. Snad nás myslivci minou. Zdravíme všechny. M+M+L+C.
5.8.2007 - Novohradské hory, pohoří na Šumavě, lesní cesty, muzeum Jana Husa a našli jsme krásný, malý, klidný a laciný kemp na břehu Malše, kde asi nějaký čas setrváme.
6.8.2007 - Dnes byla Šumava. Trajektem přes Lipno, Schanzemberský kanál, potom Hostice a zpět do kempu. Kemp je v Hamrech u Velešína, kousek od Standy Šihovce.
7.8.2007 - Dnes jsme byli v muzeu totality, ve Slavonicích a v Telči. Večer koupačka v Malši a přijel na návštěvu Standa Šihovec a Smrček. Svítí měsíc a nebe je zatím plné hvězd. Všechny pozdravujeme.
8.8.2007 - Dneska jsme byli na hradě Rábí, Helfenburgu a v Holasovicích. Jezdíme pořád dvojky, trojky, čtyřky a horší cesty. Dneska jednou déšť asi 30 km, jinak je hezky.
10.8.2007 - Včera jsme byli na Buskově hamru a pak koupačka v Malši. Večer brutální průtrž mračen a bouřky. V předsíňce pod stanem nám nateklo řečiště vody a utopil se mě tam telefon. Byl asi 20 minut pod vodou. Pak celou noc už jen pršelo. Ráno balení v dešti a 140 km přesun ve slabším nebo silnějším dešti ke Konopišti k příbuzným na chalupu. Telefon jsem vysušil a funguje. Dnes jsme navštívili muzeum motorek na Konopišti a v Netvořicích. Teď je už pohoda bez deště a sušíme co se dá.
11.8.2007 Dnes jsme byli na rozhledně Neštětická hora a kousek od ní v stříbrném dole, kde dokonce hledal poklad pan Mužík. Pak odjezd domů kde jsme přistáli kolem pátý hodiny odpoledne.
Poděkování
Chtěl bych poděkovat super adminovi za reprodukci mojich sms z výletu po Čechách.